آنتونی هاپکینز امپراتور رم می‌شود

- 1 دقیقه مطالعه

سریال «آنها که می‌میرند» با بازی آنتونی هاپکینز ۱۸ جولای از شبکه پیکاک پخش می‌شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، تاریخ پخش سریال «آنها که می‌میرند» با بازی آنتونی هاپکینز در شبکه پیکاک مشخص شد.

سریال «آنها که می‌میرند» به کارگردانی رونالد امریش در ۱۰ قسمت ساخته شده است و همه قسمت‌های آن همزمان در تاریخ ۱۸ جولای (۲۸ تیر) برای پخش روی پلتفرم پیکاک قرار خواهند گرفت.

این سریال براساس فیلم کلاسیک غیرداستانی نوشته دنیل پی مانیکس ساخته شده است و آنتونی هاپکینز، بازیگر برنده اسکار، نقش امپراتور واسپاسیان را در دوران اوج امپراتوری رم بازی می‌کند. این درام حماسی در دنیای فاسد رقابت کلادیاتورها اتفاق می‌افتد و بخشی از تاریخ رم باستان را به تصویر می‌کشد که پیش از این گفته نشده بود. تاریخی درباره کسب و کار کثیف سرگرم کردن مردم با برنامه خون و ورزش. علاوه بر این شخصیت‌هایی را از گوشه و کنار امپراتوری رم معرفی می‌کند که سیاست و نمایش گلادیاتورها را به هم پیوند زده بودند.

گروه بازیگران این سریال شامل ایوان رئون، سارا مارتینز، تام هیوز، جوجو ماکاری، مو هاشم، یوهانس هاوکور یوهانسون، روپرت پنری جونز و چند چهره دیگر است.

رونالد امریش و مارکو کروز پینتنر هر کدام پنج قسمت از این سریال ۱۰ قسمتی را کارگردانی کرده‌اند. امریش پیش از این فیلم‌های «روز استقلال» و «روز پس از فردا» را کارگردانی کرده است.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های آنتونی هاپکینز را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: آنتونی هاپکینز،برگزیده،تیتر یک،رونالد امریش
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها