قطعه «افعی تهران» وایرال شد

استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی از آهنگ رضا یزدانی

از لحظه‌ای که دیدمت یک شاخه سوسن با منه

- 3 دقیقه مطالعه
آهنگ «چلچراغ» رضا یزدانی در سریال «افعی تهران» توانست نظر دوستداران این خواننده و افرادی را که اهل موسیقی هستند جلب کند و این قطعه در ظرف کمتر از یک هفته در شبکه‌های مجازی وایرال شده است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، هر هفته به تعداد مخاطبان سریال «افعی تهران» افزوده می‌شود و با پخش آخرین قسمت از این سریال، قشر جدیدی از هواداران نام این سریال را شنیدند و آهنگ «چلچراغ» رضا یزدانی توانست نظر دوستداران این خواننده و افرادی را که اهل موسیقی هستند جلب کند و این قطعه موسیقایی در ظرف کمتر از یک هفته در شبکه‌های مجازی وایرال شده است.

در آخرین قسمتی که از سریال «افعی تهران» پخش شد، رضا یزدانی در نقش خودش در سکانسی کوتاه حضوری افتخاری پیدا کرد و ترانه‌ای در سبک پاپ با نام «چلچراغ» را برای این سریال اجرا کرد. ترانه «چلچراغ» دو بار در این اپیزود پخش شد و توانسته در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار شود. پست‌های عاشقانه و کلیپ‌های متعددی با استفاده از این آهنگ در شبکه‌های اجتماعی داخلی ‌و خارجی در حال نشر و بازنشر است.

آهنگ چلچراغ رضا یزدانی

کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نیز از حس خوب خود نسبت به جدیدترین ترانه رضا یزدانی برای سریال افعی تهران صحبت کردند. برخی از کاربران به این نکته اشاره داشتند که تاکنون با ترانه‌های این خواننده ارتباط نمی‌گرفتند ولی عاشق ترانه جدید او شده‌اند. برخی دیگر نیز به دیگران توصیه کردند آهنگ جدید رضا یزدانی را برای معشوق و معشوقه‌های خود بفرستند و تعدادی از کاربران تأکید داشتند ترانه جدید رضا یزدانی قرار است «گوش‌های زیادی را زخمی کند» و این موضوع به چندین بار گوش دادن این ترانه در طول روز اشاره دارد.

نوشتن بخش کلیدی این آهنگ به عنوان پست در شبکه‌های اجتماعی نیز در چند روز گذشته به کرات صورت گرفته و برخی از کاربران نیز تأکید کردند که عاشقانه‌های رضا یزدانی همیشه ماندگار و شاهکار هستند. یکی از کاربران نیز توصیف جالبی درباره این آهنگ داشته ‌و گفته «چلچراغ یزدانی اینجوره که با خودت میگی ای کاش قبل اینکه خودم بشنوم یکی اولین بار برام پلی میکرد و خودشم میشست ذوق تو چشمامو میدید…»

نکته جالب اینجاست که سبک این آهنگ با سبک شناخته شده رضا یزدانی که «راک» نام دارد کاملاً متفاوت است و این خواننده پرتوان توانسته بار دیگر یک ترانه عاشقانه قدرتمند از خود برجای بگذارد.

متن ترانه آهنگ چلچراغ رضا یزدانی را که توسط مهدی ایوبی سروده شده است، می‌توانید در ادامه بخوانید:

چیزی ندیدم جز خودت وقتی رسیدم به خودم
بین تمام آدما چرا شبیه تو شدم
تو آسمون چشم تو پرنده ای آزاد بود
غیر صدای خنده هات هرچی شنیدم باد بود
با تو توی تنهاییام یک چلچراغ روشنه روشنه
از لحظه ای که دیدمت یک شاخه سوسن با منه
تو جریان داری که من نبضم هنوزم میزنه

تو بستر دقیقه ها بغضی شکست و آب ش
تر شد کویر گونه هام وقتی دلت بی تاب شد
تو آخرین دقایق صبرم تورو بهم داد
وقتی بریده بودم عشق اتفاق افتاد
با تو توی تنهاییام یک چلچراغ روشنه روشنه
از لحظه ای که دیدمت یک شاخه سوسن با منه
تو جریان داری که من نبضم هنوزم میزنه

ترانه «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری، تنظیم سعید زمانی و ترانه سرایی مهدی ایوبی و با صدای رضا یزدانی منتشر شده است. این آهنگ سبک پاپ دارد و در روزهای اخیر توانسته در مارکت موسیقی کشور بارها و بارها مورد تمجید قرار بگیرد و به‌اصطلاح گُل کند.

افعی تهران را به طور اختصاصی در فیلم‌نت ببینید.

گالری عکس سریال افعی تهران 

برچسب‌ها: افعی تهران،برگزیده،رضا یزدانی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها