پخش سریال «لانه خرگوش»، دوبله اختصاصی فیلم «پاتان»، سومین اکران مردمی سریال «پوست شیر» و دوبله اختصاصی انیمیشن «فیل شعبدهباز»، مهمترین اتفاقات هفته گذشته پلتفرم فیلمنت بودند که توجه رسانهها را به خود جلب کردند.
به گزارش فیلمنت نیوز، در هفتهای که گذشت (از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲) توزیع فیلمها و سریالهای روز در پلتفرم فیلمنت ادامه یافت و البته پایان فصل اول بازی «پدرخوانده» و انتشار قسمت جدید «پوست شیر» باعث انتشار تحلیلهای متنوعی در رسانههای مختلف شد. در این مطلب نگاهی به مهمترین مطالبی انداختهایم که در طول این هفته در مورد فعالیتهای پلتفرم فیلمنت منتشر شدند.
معرفی آثار منتشرشده در فیلمنت
عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در پلتفرم فیلمنت از جمله اخباری بود که توجه رسانهها را به خود جلب کرد. سریال «لانه خرگوش» داستان جاسوسی به نام جان ویر را روایت میکند که به قتل متهم شده است اما در عین حال در مقابل قدرتهای مقتدر ایستاده و برای دموکراسی مبارزه میکند. کیفر ساترلند، که او را بهخصوص برای بازی در سریال «۲۴» به یاد میآوریم، نقش جان ویر را در «لانه خرگوش» ایفا کرده است.
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در خبرگزاری ایلنا
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در خبرگزاری ایسنا
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در خبرگزاری تسنیم
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در خبرگزاری برنا
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در خبرگزاری ایرنا
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در صبا
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در خبرگزاری پانا
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در جهانی پرس
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در روزنه هنر
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در پلاتو هنر
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در ایران فیلم پرس
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در سینماسینما
خبر عرضه سریال جاسوسی «لانه خرگوش» همزمان با پخش جهانی در دنیای تصویر آنلاین
دوبله اختصاصی فیلم «پاتان» هم از اخبار مهم پلتفرم فیلمنت در روزهای گذشته بود. «پاتان» با بازی شاهرخ خان و با حضور افتخاری سلمان خان، پرفروشترین فیلم سینمای هند و دهمین فیلم پرفروش سینمای جهان در سال ۲۰۲۳ تا به امروز است.
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در گیتی آنلاین
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در دنیای تصویر آنلاین
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در جهانی پرس
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در خبرگزاری مهر
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در آخرین خبر
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در پرسون
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در خبرگزاری ایلنا
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در شهرآرانیوز
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در شهر قشنگ آنلاین
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در سینما خانه
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در هنرمند نیوز
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در سینمای نو
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در صبا
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در روزنه هنر
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در ایران فیلم پرس
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در خبرگزاری ایرنا
خبر دوبله اختصاصی «پاتان» در خبرگزاری برنا
روز گذشته (پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲) برای سومین هفته متوالی شاهد اکران مردمی سریال «پوست شیر» بودیم.
خبر سومین اکران مردمی «پوست شیر» در خبرگزاری ایرنا
خبر سومین اکران مردمی «پوست شیر» در جهانی پرس
خبر سومین اکران مردمی «پوست شیر» در گیتی آنلاین
خبر سومین اکران مردمی «پوست شیر» در خبرآنلاین
خبر سومین اکران مردمی «پوست شیر» در روزنه هنر
خبر سومین اکران مردمی «پوست شیر» در افکارنیوز
خبر سومین اکران مردمی «پوست شیر» در ایران فیلم پرس
دیگر خبری که مورد توجه تعدادی از رسانهها قرار گرفت، دوبله اختصاصی انیمیشن «فیل شعبدهباز» توسط فیلمنت بود.
خبر دوبله «فیل شعبدهباز» در خبرگزاری خبرآنلاین
خبر دوبله «فیل شعبدهباز» در سینما خانه
خبر دوبله «فیل شعبدهباز» در جدید پرس
خبر دوبله «فیل شعبدهباز» در صبح ساحل
خبر دوبله «فیل شعبدهباز» در خبر نیوز
همچنین در طول این هفته دو گزارش از دومین اکران مردمی «پوست شیر» (که چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد) در دو خبرگزاری مطرح منتشر شد.
گزارشی از دومین اکران مردمی «پوست شیر» در خبرگزاری ایسنا
پوشش دومین اکران مردمی «پوست شیر» در خبرگزاری تسنیم
محتوای مرتبط با محصولات منتشرشده در فیلمنت
فیلمنیوز در مطلبی به درخشش مجتبی پیرزاده در نقش منصور در سریال «پوست شیر» اشاره کرد. در بخشی از مطلب چنین آمده است: «پیرزاده در نقش منصور، با چشمهای آبی و موهایی کوتاه و اخمهایی روی پیشانی، در وهله اول با شیوه نگاهش، شمایی از فردی سرد و فاقد احساسات را به نمایش میگذارد. او مستقیم و بدون حرکت توی چشمهای مخاطبانش زل میزند و با تنظیم اخمهایش کاری میکند که بدون گفتن حتی یک کلمه، به طرف مقابل بفهماند که حرفهایش کوچکترین اهمیتی برای او ندارد و موضعش نسبت به او خیلی بالاست. گهگاه با اضافه کردن یک لبخند به گوشه لبش باز هم قدرتش را بیشتر به رخ میکشد. منصور کمحرف است و همان چند کلمهای هم که به زبان میآورد در راستای تشدید حس تحقیرآمیزی است که نسبت به طرف مقابل دارد.»
خبرگزاری پانا در مطلبی به قلم احسان دبیروزیری به قسمتهای بیستویکم و بیستودوم سریال «پوست شیر» پرداخت. از دید نویسنده، «پوست شیر» بعد از یک افت مقطعی دوباره به مسیر مناسب بازگشته است. دبیروزیری هم توجه ویژهای به بازی مجتبی پیرزاده در نقش منصور نشان داده است: «نمیتوان از قسمت ششم از فصل سوم و پایانی «پوست شیر» نوشت و اشارهای به بازی قابلتوجه مجتبی پیرزاده نکرد. پیرزاده موفق شده جلوهای شیطانی به شخصیت ببخشد بدون اینکه نیازی به بازی اغراقشده با اجزاء صورتش داشته باشد. در واقع باید گفت ماجرا برعکس است. پیرزاده با ثابت نگه داشتن دیگر اجزاء صورت و تنها حرکت دادن لبها هنگام خندیدن موفق به ایجاد این حس شیطانی میشود. هنگامی هم که قرار است بیشتر به این شخصیت نزدیک شویم، باز هم با بازی کاملا کنترلشدهای از سوی پیرزاده روبهروییم. حضور پیرزاده به یکی از برگهای برنده دو قسمت اخیر «پوست شیر» تبدیل شده است.»
ایران فیلم پرس در مطلبی اختصاصی به نکات جذاب قسمت شانزدهم «پدرخوانده» پرداخت. نویسنده با تحسین سبک بازی امیرعلی نبویان، چنین نوشته است: «اگر بازیکن حرفهای مافیا هستید (یا میخواهید بازیکن حرفهای مافیا شوید) با دقت به جزییات بازی امیرعلی نبویان در دو فینال سوم و چهارم توجه کنید. نبویان در قسمت قبل با نقشهای که در همان اوایل مسابقه مطرح کرد، عملا تکلیف رقابت را تا حد زیادی مشخص کرد. اما شاید بتوان گفت دستاورد او در شانزدهمین قسمت «پدرخوانده» حتی از قسمت قبل هم بزرگتر بود. نبویان، با وجود تغییرات متوالی که در نیمه دوم مسابقه در مسیر بازی رخ داد، تقریبا در تمام طول مسابقه نبض بازی را در اختیار داشت و توانست در بخش عمدهای از زمان قسمت پایانی فصل اول «پدرخوانده»، رقابت را طبق مسیر مورد نظرش پیش ببرد. نبویان، مطابق اکثر قسمتهای دیگری که در آنها حضور داشت، اینبار هم سعی کرد بر پایه منطق و استدلالی پیش برود که بهسختی مو لای درز آن میرفت. نبویان تقریبا تمام کُدها را بهخاطر سپرده و بهموقع از آنها استفاده کرد. همین ویژگیها باعث میشود که تماشای بازیهای نبویان (فارغ از نتیجهای که در انتها بهدست میآید) همچون یک کلاس آموزش بازی مافیا باشد.»
خبرگزاری برنا در یادداشتی نوشته سارا شاهرودیان به دلایل موفقیت «پدرخوانده» پرداخت. در این مطلب ویژگیهایی همچون فضاسازی، دراماتیککردن بازی، اجرای کنترلشده کامبیز دیرباز، حضور بازیکنان حرفهای و کیفیت بالای اجرایی از جمله تدوین، صداگذاری و شکل استفاده از موسیقی متن از جمله عواملی قلمداد شدهاند که به افزایش کیفیت «پدرخوانده» کمک کردهاند.
پس از انتشار قسمت هفتم از فصل سوم و پایانی «پوست شیر»، فیلمنیوز در مطلبی به آخرین گمانهزنیها در مورد پایانبندی «پوست شیر» پرداخت. در بخشی از این مطلب چنین آمده است: «قسمت هفتم سریال، امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین منتشر شده و از همان ساعات ابتدایی، واکنشهای مختلفی به همراه داشته. بعضیها نوشتهاند کارگردان در این قسمت بیش از حد ماجرا را کش داده و بعضی دیگر در رد نقطهنظر گروه قبل معتقدند سکانسهای بازجویی، یکی از بهترین سکانسهاست و دیالوگهای ردوبدل شده را جزو نکات بسیار مثبت اثر معرفی کردهاند. بعضی کماکان مشغول گمانهزنی هستند و به نظرشان اصل ماجرا به اینجا ختم نمیشود و حتما در قسمت پایانی، از چهره جدیدی رونمایی خواهد شد.»
خبرگزاری ایرنا در مطلبی به قلم احسان دبیروزیری ویژگیهای قسمت هفتم از فصل سوم «پوست شیر» را بررسی کرد. در نتیجهگیری مطلب چنین آمده است: «هر چند قسمت تازه «پوست شیر» در لحظاتی تا حدی از نفس میافتد اما از یک پایانبندی برانگیزاننده و مناسب برخوردار است. محمودی و بهاروند در اکثر قسمتهای «پوست شیر» (حتی برخی از اپیزودهایی که شاید در جمع بهترین بخشهای این سریال قرار نگیرند) توانستهاند با پایانبندیهایی جذاب، کنجکاوی مخاطب را برای انتظار کشیدن تا زمان فرا رسیدن قسمت بعدی برانگیزند. هفته آینده، نوبت پیچ پایانی است و یکی از جذابترین سریالهای شبکه نمایش خانگی به پایان میرسد. آیا توانایی محمودی و بهاروند به کمک «پوست شیر» میآید تا شاهد یک پایانبندی غیرقابلپیشبینی، تاثیرگذار و در عین حال منطقی و باورپذیر باشیم؟»