ساخت اسپین‌آف جدید «بازی تاج و تخت»

- 2 دقیقه مطالعه

اسپین‌آف جدید «بازی تاج و تخت» معرفی شد.

به گزارش فیلم نت نیوز، اسپین آف جدیدی از سریال «بازی تاج و تخت» با تمرکز بر فتح وستروس توسط اگان تارگرین توسط اچ بی او در دست ساخت قرار گرفت.

کمتر از یک سال پس از اینکه «خانه اژدها» به یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های اچ بی او  تبدیل شد،  این شبکه در شب گذشته اعلام کرد که با ساخت یک اسپین‌آف دیگر به گسترش مجموعه «بازی تاج و تخت» ادامه خواهد داد.

در جریان رویدادی که با هدف تبلیغ تغییر نام اچ بی او مکس به مکس برگزار شد، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که پیش درآمد جدیدی در وستروس با عنوان «شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین» (A Knight of the Seven Kingdoms:The Hedge Knight) وارد پروسه ساخت شده است.

جورج آر.آر. مارتین به عنوان نویسنده و تهیه کننده‌ اجرایی، ایرا پارکر به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی و رایان کوندال و وینس جراردیس به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی خدمت خواهند کرد.

سریال جدید بر اساس کتاب‌های «دانک و تخم مرغ» (Dunk and Egg) نوشته این نویسنده مشهور ساخته می‌شود که داستان سر دانکن و ایگان تارگرین پنجم را روایت می‌کند. این مجموعه که حدود یک قرن قبل از وقایع سری اصلی می گذرد، به بررسی دوره‌ای که تارگرین‌ها با اطمینان روی تخت آهنین می‌نشستند و هفت پادشاهی از قدرت اژدهایان می‌ترسیدند، خواهد پرداخت.

جزئیات بیشتر در مورد آنچه که این زوج در ماجراجویی‌های خود در حین سرگردانی در سرتاسر وستروس روبرو می‌شوند، فاش نشده است، اما با آگاهی از کارهای پیشین مارتین، هیچکس از اتفاقات شوم وستروس در امان نخواهد بود.

شبکه اچ بی او همچنین در حال حاضر در حال توسعه یک اسپین‌آف با تمرکز بر شخصیت جان اسنو (کیت هرینگتون) و زندگی او پس از پایان جنجالی «بازی تاج و تخت» است. باید دید کدام یک از این سریال‌ها زودتر از بقیه پروسه فیلم‌برداری خود را آغاز می‌کند.

ویجیاتو

برچسب‌ها: بازی تاج و تخت،برگزیده،خانه اژدها،گیم آو ترونز
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها