محصول جدید دیزنی به سمت افتتاحیه‌ای 120 میلیون دلاری پیش می‌رود

افتتاحیه باشکوه «پری دریایی»

- 1 دقیقه مطالعه

لایو اکشن جدید دیزنی که اقتباسی از انیمیشن مشهور «پری دریایی کوچک» است در اولین روز اکران به فروشی ۳۸ میلیون دلاری دست یافت.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، به‌نظر می‌رسد فیلم «پری دریایی کوچک» کار سختی برای صدرنشینی در جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا نداشته باشد.

در اولین روز اکران، لایو اکشن «پری دریایی کوچک» که نسخه زنده انیمیشن مشهور کمپانی دیزنی به همین نام است ۳۸ میلیون دلار فروخت. انتظار می‌رود این فیلم فانتزی که در ۴۳۲۰ سالن سینما اکران شده است، تا پایان هفته به فروشی بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون دلار دست پیدا کند. با توجه به بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری «پری دریایی کوچک»، این موفقیت باید کماکان ادامه‌دار باشد تا این فیلم بتواند به سوددهی برسد.

فیلم «سریع و خشن ۱۰» در آخر هفته گذشته ۶۷ میلیون دلار فروخت و انتظار می‌رود این آخر هفته هم چیزی حدود ۲۸ میلیون دلار درآمد داشته باشد و در رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته قرار گیرد. همچنین انتظار می‌رود «سریع و خشن ۱۰» ین هفته از مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلاری در سطح جهان عبور کرده و به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ تا امروز تبدیل شود.

«پری دریایی کوچک» به کارگردانی راب مارشال ساخته شده که پیش از این فیلم‌هایی چون «شیکاگو» و «نه» را در کارنامه دارد. در «پری دریایی کوچک» ملیسا مک‌کارتی در نقش اورسولا، جونا هاوئر کینگ در نقش شاهزاده اریک، خاویر باردم در نقش شاه تریتون، دیوید دیگز در نقش سباستین خرچنگ، جیکوب ترمبلی در نقش فلاوندر ماهی و آکوافینا در نقش اسکاتل بازی کرده‌اند. هالی بیلی هم نقش آریل را ایفا کرده است.

برچسب‌ها: باکس آفیس،پری دریایی،پری دریایی کوچک،دیزنی،فروش هفتگی،فیلم‌های 2023،کمپانی دیزنی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها