The Last of Us با حضور ابی، دینا و الی خشمگین

انتشار اولین تریلر فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما»

- 1 دقیقه مطالعه
اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) منتشر شد که نگاهی به شخصیت‌های جدیدی همچون ابی، دینا و الیِ خشمگین دارد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از فوربز، با پایان یافتن سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon)، شبکه HBO نیاز دارد تا مردم را برای نمایش‌های بزرگ بعدی‌اش، هیجان‌زده کند. بیشتر این نمایش‌ها در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شوند، از جمله فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما»(The Last of Us)، که هنوز تاریخ پخش دقیقی برای آن اعلام نشده است، اما اکنون یک تریلر جدید از آن منتشر شده است.

این اولین تصاویر واقعی از فصل دوم است؛ چرا که پیش از این تنها تصاویر لو رفته از پشت صحنه دیده شده بود. در این تریلر، نگاهی به شخصیت‌های کلیدی جدیدی همچون دینا (با بازی ایزابلا مرسد)، ابی (با بازی کیتلین دیور) و الی (با بازی بلا رمزی) که به یک ماشین جنگی خشمگین تبدیل شده است، انداخته‌ایم. گرچه صحنه‌ای که ابی در آن دیده می‌شود، تار و کوتاه است، اما بدون شک او همان شخصیتی است که در این تریلر توسط جوئل و تامی نجات داده می‌شود.

با اینکه هنوز زمان دقیق پخش این سریال در سال ۲۰۲۵ مشخص نیست، اما فصل اول آن در ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. بنابراین به نظر می‌رسد که با فاصله‌ای بیش از دو سال، شاید دو سال و نیم، بین فصل‌ها مواجه خواهیم بود.

فصل اول آخرین بازمانده از ما در فیلم نت

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها