تریلری جدید از The Bad Guys: Haunted Heist منتشر شد

انیمیشن «بچه‌های بد: سرقت تسخیر شده» در راه است

- 2 دقیقه مطالعه
تریلری جدید از انیمیشن «بچه‌های بد: سرقت تسخیر شده» از سری مجموعه «بچه‌های بد» به همراه تاریخ اکران توسط نتفلیکس متتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کامینگ سون، تنها یک سال پس از پخش انیمیشن «بچه‌های بد: تعطیلات خیلی بد» (The bad guys: A very bad holiday)، تریلری جدید از انیمیشن «بچه‌های بد: سرقت تسخیر شده» (The Bad Guys: Haunted Heist) از سری مجموعه «بچه‌های بد» (The bad guys)، توسط نتفلیکس متتشر شد.

روند داستان انیمیشن «بچه‌های بد: سرقت تسخیر شده» طبق تریلر و خلاصه داستان رسمی که اخیرا توسط نتفلیکس منتشر شده است، درباره عنوان ماجراجویی و دزدی بعدی این تیم جنایی را نشان داده خواهد بود؛ ماجراجویی که شامل غارت گنج یک کلاهبردار افسانه‌ای که مرده است، می‌شود؛ اما با این حال وقتی تیم «بچه‌های بد» متوجه می‌شوند که روح این کلاهبردار افسانه‌ای مذکور هنوز در اطراف این گنج در حال محافظت از آن یعنی غارت ارزشمندش است، همه چیز آنطور که برنامه‌ریزی شده است، پیش نمی‌رود؛ اما با این وجود ولف در حالی که ماموریت خود را در عمارت «جن‌ زده» انجام می‌دهد، با چندین ترفندی که در آستین خود نگه داشته است، سعی در ترسنادن هم‌گروهی‌های خود دارد که در نهایت نیز ولف در تسخیر روح این کلاهبردار افسانه‌ای در خواهد آمد که دوستان اون باید تمامی تلاش خود را به کار گیرند تا طلسم ولف را باطل کرده و او را به زندگی قبلی خود بازگردانند.

پخش ویژه این انیمیشن در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۴ (پنجشنبه ۱۲ مهرماه) به طور انحصاری در نتفلیکس انجام خواهد شد.

گفتنی است که انیمیشن «بچه‌های بد: سرقت تسخیر شده» توسط کوین پیتی کارگردانی شده است و برت هالند و کاترین نولفی از تهیه‌کنندگان اجرایی این انیمیشن هستند.

در این انیمیشن هنرمندانی نطیر مایکل گودره در نقش ولف، ازکیل آجیگبه در نقش کوسه، رائول سبالوس در نقش پیرانا، کریس دیامانتوپولوس در نقش مار و رجینالد ای. ترسناک و مالوری لو در نقش رتیل هنرنمایی کرده‌اند.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مجموعه انیمیشن بچه‌های بد در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها