انیمیشن «یخ‌زده ۳» در تعطیلات به سینماها می‌آید

- 1 دقیقه مطالعه
دیزنی اعلام کرد انیمیشن «یخ‌زده ۳» در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۷ (۳ آذر ۱۴۰۶) اکران می‌شود، که به‌دلیل موفقیت‌های قبلی، انتظار می‌رود این قسمت نیز فروش بالایی داشته باشد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، دیزنی اعلام کرد که انیمیشن «یخ‌زده ۳» (Frozen 3) در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۷ (۳ آذر ۱۴۰۶) و انیمیشن جدید «هاپرز» (Hoppers) در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ (۱۵ اسفند ۱۴۰۴) اکران خواهند شد. این تاریخ‌های اکران، به‌ویژه برای «یخ‌زده ۳»، احتمال موفقیت تجاری و جذب مخاطبان زیادی را دارند، چرا که دو نسخه قبلی این مجموعه در مجموع ۲.۷ میلیارد دلار فروش داشته‌اند. از سوی دیگر، اعلام شده که «یخ‌زده ۳» به داستان «یخ‌زده ۴» نیز منجر خواهد شد که نشان‌دهنده برنامه‌ریزی‌های بلندمدت دیزنی برای ادامه این مجموعه محبوب است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان یا صداپیشگان این فیلم منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که شخصیت‌های محبوب این مجموعه مانند السا، آنا، کریستوف و اولاف بازگردند.

«هاپرز» نیز داستان یک کودک نابغه را روایت می‌کند که ذهن خود را به یک روبات منتقل می‌کند تا دنیای حیوانات را بیشتر بشناسد. در همین حال، موفقیت دیزنی در عرصه انیمیشن ادامه دارد و فیلم‌هایی مانند «موآنا ۲» (Moana 2) نیز به زودی به سینماها خواهند آمد.

یخ زده ۱ در فیلم نت

یخ زده ۲ در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها