اولین تریلر فصل پایانی «آرکین» منتشر شد

- 1 دقیقه مطالعه
اولین تریلر فصل دوم و پایانی انیمیشن سریالی «آرکین» توسط نتفلیکس منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از گیم ریدر، اولین تریلر فصل دوم و پایانی انیمیشن سریالی «آرکین» (Arcane) پس از سه سال از انتشار اولین فصل این انیمیشن پرطرفدار، توسط نتفلیکس منتشر شد.

طبق اعلام رسمی نتفلیکس، تنها ۲ ماه تا انتشار فصل دوم و پایانی «آرکین» باقی مانده است؛ البته این کمپانی تاکنون تاریخ دقیقی از پخش فصل پایانی این انیمیشن را ارائه نداده است اما پیش‌بینی می‌شود که به زودی اطلاعات دقیق‌تری از تاریخ پخش این انیمیشن توسط نتفلیکس اعلام شود.

کریستین لاینک، یکی از خالقان این انیمیشن سریالی، اخیرا درباره فصل پایانی «آرکین» گفته بود: «سریال «آرکین» آغاز سفر داستان‌سرایی بزرگ‌تر و مشارکت ما با استودیوی انیمیشن فوق‌العاده Fortiche است».

او در ادامه گفت: «از همان ابتدا، از زمانی که کار روی این پروژه بزرگ را شروع کردیم، یک پایان بسیار خاص را در نظر داشتیم، این به این معناست که داستان «آرکین» با این فصل دوم به پایان می‌رسد».

در این انیمیشن صداپیشگانی نظیر رید شانون در نقش اکو، جیسون اسپیساک در نقش سیلکو و جی. بی. بلان در نقش واندر، هیلی استاینفلد در نقش وی، الا پورنل در نقش جنیکس تالیس و کیتی لیانگ در نقش کیتلین کرامن در فصل دوم این سریال هنرنمایی کرده‌اند.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای انیمیشن آرکین در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها