اولین تریلر لایواکشن «ماینکرفت»/ جیسون موموا با چهره‌ جدید آمد

- 2 دقیقه مطالعه
اولین تریلر لایو اکشن «ماینکرفت» به کارگردانی جرد هس، به همراه تاریخ اکران منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از اکونومیک تایمز، اولین تریلر لایو اکشن «ماینکرفت» (Minecraft) با اقتباسی از یک بازی کامپیوتری با همین نام به کارگردانی جرد هس، منتشر شد.

در خلاصه داستان این لایو اکشن آمده است: «چهار نفر با نام‌های گریسون، هنری، ناتالی و داون زمانی که با برخی از مشکلات روزمره دست و پنجه نرم می‌کنند به طوری ناگهانی از طریق یک پورتال مرموز به یکی از جهان‌های موازی یعنی همان دنیای «ماینکرفت» کشیده می‌شوند؛ سرزمین عجیب و غریبی که طرفداران بازی کامپیوتری «ماینکرفت» می‌شناسند و دوستش دارند، آن‌ها پس از ورودشان به این سرزمین توسط پورتال، باید برای ادامه حیات به این دنیا مسلط شوند و از آن در برابر چیزهای شیطانی مانند خوکچه‌ها و زامبی‌ها نیز محافظت کنند. با شروع یک جستجوی جادویی با کاردستی‌های عجیب و غریب، کاراکتری به نام استیو، ماجراجویی آن‌ها را به چالش می‌کشد تا جسور باشند و دوباره با ویژگی‌هایی که هر یک از آن‌ها را به طور منحصر به فردی خلاق می‌کند، یعنی همان مهارت‌هایی که برای شکوفایی دوباره خود نیاز دارند، ارتباط برقرار کنند چیزی که در زندگی واقعی نیز، برای همه افراد جامه یک نیاز است».

گفتنی است که کارگردان این فیلم، جرد هس، بیشتر برای ساخت فیلم‌ها «ناپلئون دینامیت» (Napoleon Dynamite) و «ناچو قهرمان» (Nacho Libre) شناخته می‌شود.

جیسون موموا، جک بلک، اما مایرز، دانیل بروکس، سباستین یوجین هانسن و جنیفر کولیج از جمله بازیگرانی هستند که در این لایو اکشن نقش‌آفرینی می‌کنند.

گفته می‌شود که لایو اکشن «ماینکرفت» به طور انحصاری در سینماها و در آمریکای شمالی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (جمعه ۱۵ فروردین‌‌ماه ۱۴۰۴) و در سطح بین المللی از ۲ آوریل ۲۰۲۵ (چهارشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.

در این فیلم جیسون موموآ، جک بلک، اما مایرز، دنیل بروکس، سباستین یوجین هانسن و جنیفر کولیج در نقش های اصلی ایفای نقش می‌کنند.

ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها