اولین روز اکران «جوکر: جنون مشترک» چگونه بود؟

- 2 دقیقه مطالعه
فیلم سینمایی «جوکر: جنون مشترک» شب گذشته در روز اول اکران خود با کاهش ۴۰ درصدی نسبت به فیلم اول تنها ۷ میلیون دلار فروش داشت.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie a Deux) به کارگردانی تاد فلیپس و محصولی از برادران وارنر که دنباله‌ای از فیلم سینمایی «جوکر» (Joker) است، شب گذشته در روز اول اکران خود که از ساعت ۱۵ به وقت آمریکا آغاز شد، تنها ۷ میلیون دلار به دست آورد.

پس از چنین فروشی با چنین رقمی نسبت به فیلم‌هایی مانند «جان ویک ۳: پارابلوم» (John Wick 3: Chapter: Parabellum) با فروش ۵.۹ میلیون دلاری و یا «زمانی برای مردن نیست» (No Time To Die) با فروش ۶.۳ میلیون دلاری هنگام پیش نمایش، انتظار می‌رود که فیلم «جوکر: جنون مشترک» با بودجه ۱۹۰ میلیون دلاری خود فروش بیش‌تری داشته باشد و در افتتاحیه خود و هفته اول اکران موفق به کسب فروشی ۵۰ میلیون دلاری شود.

گرچه که لازم به توجه است، میزان فروش سری دوم از این مجموعه در روز اول اکران خود، نسبت به اکران فیلم اولی در روز اول پخش و در سال ۲۰۱۹ که فروشی ۱۳.۳میلیون را تجربه کرد، ۴۷ درصد کاهش یافته است؛ فروش فیلم اول این مجموعه پس از پیش نمایش به ۳۹.۳ میلیون دلار و پس از آن در افتتاحیه خود در ماه اکتبر به ۹۶.۲ میلیون دلار افزایش یافت.

همچنین «جوکر: جنون مشترک» تاکنون موفق به کسب ۱.۲ ستاره در یک نظرسنجی توسط تماشاگران شده است و همچنین ۴۰ درصد از آرای مثبت را برای خود کرده است که ۲۴ درصد از این افراد، تماشای این فیلم را به دیگران پیشنهاد کرده‌اند؛ در حال حاضر با توجه به تم موزیکالی که این فیلم داراست پیش‌بینی شده بود که ممکن است این موضوع برای سازندگان این فیلم چالش ‌برانگیز باشد.

گفتنی است که در «جوکر: جنون مشترک» هنرمندانی مانند واکین فینیکس، لیدی گاگا، زاسی بیتس، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند، استیو کوگان و بسیاری از هنرمندان دیگر حضور داشته‌ و به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

همانطور که گفته شد تاد فیلیپس کارگردان این فیلم را بر عهده داشته است و اسکات سیلور فیلمنامه این فیلم را نوشته است؛ همچنین سایر عوامل سازنده این فیلم شامل لارنس شر به عنوان فیلمبردار، مراک فریدبرگ به عنوان طراح تولید، بردلی کوپر که اولین همکاری خود با گاگا را در فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) داشت به عنوان تهیه‌کننده، جف گروت به عنوان تدوینگر و هیلدور گودنادوتیر برنده جایزه اسکار به عنوان آهنگساز در «جوکر: جنون مشترک»، می‌شود.

ترجمه: پریسا مقیلان

بیشتر بخوانید

نگاهی به پوستر جدید «جوکر: جنون مشترک»/ دنیا یک صحنه است

هر آنچه از «جوکر: جنون مشترک» می‌دانیم

فیلم «جوکر: جنون مشترک» به زودی در فیلم نت

تماشای فیلم «جوکر» در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها