واکنش‌ها به بدل‌کاری تام کروز در اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴

- 2 دقیقه مطالعه
تام کروز با اجرای بدل‌کاری در مراسم اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴، واکنش‌های مختلفی را از سوی تماشاگران برانگیخت.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ایندیپندنت، تام کروز، بازیگر معروف هالیوودی، با حضور در مراسم اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ و اجرای بدل‌کاری‌های خاص خود، توجه تماشاگران را به خود جلب کرد. این بازیگر که به خاطر انجام بدل‌کاری‌های واقعی خود در سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» شناخته می‌شود، این بار نیز از سقف استادیوم استد دو فرانس به شیوه‌ای دراماتیک پایین آمد و با موتورسیکلت و پرچم المپیک از استادیوم خارج شد.

این حرکت نمایشی به عنوان بخشی از مراسم رسمی انتقال میزبانی المپیک از پاریس به لس‌آنجلس، محل برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۸، صورت گرفت. پس از این بدل‌کاری، فیلمی از پیش ضبط شده از کروز پخش شد که او را در حال عبور از خیابان‌های پاریس، سوار شدن به هواپیما و در نهایت فرود با چتر نجات در کنار علامت هالیوود در لس‌آنجلس نشان می‌داد.

حضور تام کروز در این مراسم پیش از این توسط برخی از هواداران پیش‌بینی شده بود، چرا که او در هفته‌های اخیر چندین بار در پاریس، از جمله هنگام تشویق تیم آمریکا در مسابقات شنای امدادی و تماشای اجرای سیمون بایلز، ژیمناست برجسته آمریکایی، دیده شده بود.

اما برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی این بدل‌کاری را بیش از حد قابل پیش‌بینی و تکراری دانستند. یکی از کاربران در توییتر نوشت: «امروز روزی است که تام کروز یک بدل‌کاری دیوانه‌وار انجام می‌دهد»، در حالی که برخی دیگر از این نمایش به سبک «ماموریت غیرممکن» لذت بردند و آن را نمایشی از تمامی مهارت‌های محبوب کروز در این سری فیلم‌ها دانستند.

این بدل‌کاری‌ها همچنین به عنوان یک حرکت تبلیغاتی برای فیلم آینده «مأموریت: غیرممکن – تسویه‌حساب مرگبار بخش دوم» که قرار است در ماه می ۲۰۲۵ (اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران شود، انجام شد.

پارامونت پیکچرز، تهیه‌کننده این مجموعه فیلم‌ها، پس از این مراسم بیانیه‌ای منتشر کرد و از تام کروز برای نقش‌آفرینی‌ها و مشارکت‌هایش در صنعت سینما تقدیر کرد. در این بیانیه آمده است: «مراسم اختتامیه امروز جهان را با یک لحظه فوق‌العاده دیگر از تام کروز مواجه کرد، لحظه‌ای که ما را به یاد بسیاری از لحظات قبلی انداخت. او همیشه مأموریت‌های خود را پذیرفته است.»

تام کروز نیز در واکنش به این تقدیر، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی گفت: «من بسیار به همه کارهایی که با هم انجام داده‌ایم مفتخرم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن ماموریت بعدی‌مان هستم!»

مجموعه ماموریت غیرممکن در فیلم نت

 

 

المپیک پاریس ۲۰۲۴ تام کروز

المپیک پاریس ۲۰۲۴ تام کروز

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها