هادی حجازی‌فر از تجربه حضور در«پوست شیر» می‌گوید

برای نقش«نعیم»تردید داشتم

- 2 دقیقه مطالعه

هادی‌حجازی‌فر بازیگر شخصیت «نعیم» در سریال «پوست شیر» به‌‌عنوان‌نخستین مهمان برنامه مقابل فریدون جیرانی نشست.‌بخش‌های‌ از این گفتگو پیرامون سریال«پوست‌شیر»به کارگردانی جمشید محمودی که پخش آن چندی پیش از پلتفرم فیلم‌نت به اتمام رسید،اختصاص داشت.

به‌گزارش فیلم نت نیوز، اولین قسمت برنامه «سینما‌۲۵» با اجرای فریدون جیرانی روز گذشته در پلتفرم زینما منتشر شد.

حجازی‌فر در مورد نحوه ملحق شدنش و انتخاب‌شخصیت«نعیم»چنین گفت: از همان‌ مرحله طرح اولیه در جریان فیلمنامه «پوست شیر» بودم ولی به دلیل هم‌زمانی با فیلمبرداری«موقعیت مهدی»،اعلام کردم که این نقش را بازی نمی کنم،البته دلیلی دیگری هم داشت، تصور می کردم «نعیم»شباهت‌هایی به نقشی دارید که قبلا در فیلم«لاتاری»بازی کرده بودم. در این میان گویا با‌ چند بازیگر دیگر هم صحبت کرده بودند تا اینکه فیلمبرداری«پوست‌شیر»با وقفه رو به رو شد و من توانستم خودم را به این سریال برسانم.

حجازی‌فر در ادامه از همکاری با تیم سازنده این سریال و بازیگران مقابلش تشریح کرد:‌با اینکه تفاوت سنی با جمشید محمودی دارم اما تفکراتمان بهم نزدیک است‌ و به واسطه همین نکته زیاد باهم صحبت می کنیم.

به خاطر دارم فیلمبرداری چند روزی بود که آغاز شده بود و من مستقیم از آبادان به تهران آمدم و در اولین جلسه نه‌صفحه دیالوگ به من دادند و گفتند باید مقابل شهاب حسینی بازی کنی، بازیگری که هیچ تجربه همکاری با هم نداشتیم و قرار بود صحنه پر‌تنشی را در آگاهی مقابل هم اجرا کنیم، اگر دقت کنید در‌ آن سکانس مدام چشمانم را می دزدم تا به شهاب نگاه نکنم و این بدل به بخشی از بازی من در آن سکانس شده‌است.

با اغلب گروه پشت و جلوی دوربین سریال«پوست‌شیر»برای اولین بار بود که همکاری می کردم ولی باید بگویم یک فضای بسیار دوستانه در پشت صحنه جاری بود که به‌ مقابل دوربین هم انتقال داده شد و فکر می کنم یکی از دلایل موفقیت «پوست‌شیر»همین فضای دوستانه بود.

حجازی‌فر در مورد استقبال گسترده از این سریال چنین گفت: «پوست‌شیر»در شرایط بسیار ملتهبی پخش شد‌، به طوری که حتی امکان تبلیغات هم نداشتیم ولی مردم به تماشای آن نشستند، به یاد دارم با وحید‌آقاپور به یکی از روستاهای مرزی اطراف خوی رفته بودیم آنجا با فردی رو به رو شدم که در یک چادر زندگی می کرد و زمانی که من را دید گفت تو را صمد به اینجا آورده؟! چون در قسمت قبلی صمد من را می دزدید. برایم باور کردنی نبود که حتی در این مناطق هم اینگونه سریال را دنبال می کنند

 

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید‌ محمودی در سه فصل و در ژانر معمایی از پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد

در این سریال بازیگرانی چون‌:هادی حجازی‌فر،شهاب حسینی،پردیس احمدیه،مهرداد صدیقیان،پانته‌آ بهرام،ژیلا‌ شاهی و علیرضا کمالی ایفای نقش می کنند.

 

برچسب‌ها: پوست شیر،تیتر یک،جمشید محمودی،شهاب حسینی،نوید محمودی،هادی حجازی فر
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها