سفر به ماه با اسکارلت جوهانسون و چنینگ تیتوم

آنچه می‌خواهید از مرا به ماه ببر (Take Me to the Moon) بدانید

- 3 دقیقه مطالعه
فیلم «من را به ماه ببر» ترکیبی از کمدی و درام است که داستان کلی جونز (اسکارلت جوهانسون) را روایت می‌کند که باید یک فرود جعلی بر ماه را مدیریت کند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فیلم «مرا به ماه ببر» (۲۰۲۴) به کارگردانی گرگ برلانتی، ترکیبی جذاب از کمدی و درام است که در پس‌زمینه ماموریت تاریخی آپولو ۱۱ ناسا روایت می‌شود. اسکارلت جوهانسون در نقش کلی جونز، متخصص بازاریابی که برای بهبود تصویر عمومی ناسا استخدام شده است و چنینگ تیتوم در نقش کول دیویس مدیر پرتاب ماموریت، ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم با بازسازی دقیق دهه ۱۹۶۰ و چالش‌های تولید، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و تماشایی را ارائه می‌دهد. تاریخ اکران این فیلم ۱۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۴ آذر ۱۴۰۳) است.

مرا به ماه ببر به زودی در فیلم نت 

خلاصه داستان مرا به ماه ببر (Take Me to the Moon)

فیلم مرا به ماه ببر داستان کلی جونز، کارشناس بازاریابی را روایت می‌کند که برای کمک به ناسا برای فروش ایده پرواز فضایی به عموم مردم آمریکا، به این سازمان آورده شده است. در کنار کول دیویس، جونز باید با فشارهای ماموریت و وظیفه هماهنگ کردن فرود جعلی بر ماه در صورت شکست ماموریت واقعی مقابله کند. این فیلم با ترکیبی از طنز، رمانس و درام، به بررسی موضوعات جاه‌طلبی، اخلاقیات و فشارهای سیاسی می‌پردازد.

عوامل و بازیگران مرا به ماه ببر (Take Me to the Moon)

فیلمنامه: رز گیلروی، تهیه‌کنندگان: جاناتان لیا، اسکارلت جوهانسون، کینان فلین، سارا شچتر

بازیگران: اسکارلت جوهانسون در نقش کلی جونز، چنینگ تیتوم در نقش کول دیویس، جیم رش، آنا گارسیا، دونالد الیس واتکینز، نوح رابینز، کالین وودل، کریستین زوبر، نیک دیلنبرگ، ری رومانو و وودی هارلسون

تاریخ اکران مرا به ماه ببر (Take Me to the Moon)

این فیلم قرار است در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۴ آذر ۱۴۰۳) منتشر شود.

چالش‌های تولید مرا به ماه ببر (Take Me to the Moon)

تولید فیلم «مرا به ماه ببر» با چالش‌های متعددی همراه بود. بازسازی دقیق دوره دهه ۱۹۶۰ و اصالت ماموریت آپولو ۱۱ از جمله این چالش‌ها بود. تیم تولید باید هر جزئیات، از هدست‌ها تا دکمه‌های اتاق کنترل را با دقت بالا بازسازی می‌کردند. فیلمبرداری در مکان اصلی در کیپ کندی فلوریدا انجام شد که علاوه بر افزایش اصالت، چالش‌های برنامه ریزی نیز به همراه داشت. همچنین، فیلم نیازمند هماهنگی دقیق برای صحنه‌های فرود جعلی بر ماه بود که حتی نوع شن استفاده شده برای صحنه ماه نیز با دقت انتخاب شده بود تا سطح ماه را به درستی شبیه‌سازی کند.

پوسترهای مرا به ماه ببر (Take Me to the Moon)

برچسب‌ها: اسکارلت جوهانسون،مرا به ماه ببر
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها