در قالب یک بسته اختصاصی؛

برگزیدگان گلدن‌گلوب را در فیلم‌نت ببینید

- 1 دقیقه مطالعه

«فیلم‌نت» آثار برگزیده هشتادمین دوره جوایز سالانه «گلدن‌گلوب» را در قالب یک بسته اختصاصی روی پلتفرم خود منتشر کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، ساعاتی بعد از اعلام نتایج هشتادمین دوره جوایز سالانه «گلدن گلوب»، پلتفرم فیلم‌نت آثار برگزیده این مراسم را در قالب یک بسته اختصاصی عرضه کرد.

این پلتفرم در بخشی که با عنوان «گلدن گلوب» طراحی شده تمامی آثاری که در این دوره از مراسم نامزد شده‌اند را ارائه کرده است. اما برگزیدگان اصلی مراسم در رشته‌های بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگری مرد و زن به شکل جداگانه‌ای در بخش «ویژه» عرضه شده است.

در بخش ویژه فیلم‌های برگزیده از جمله «خانواده فیبلمن»، «تار»، «آرژانتین ۱۹۸۵»، «همه چیز همه جا به یکباره» و «بنشی‌های اینیشرین» بارگذاری شده‌اند. برای شاخص شدن این فیلم‌ها به نسبت بقیه آثار پوسترهای اختصاصی برایشان طراحی شده است، که در بخشی از فضای این پوسترها، تندیس گلدب گلوب همراه با عدد ۸۰ جانمایی شده تا مشخص شود آثار ارائه شده برگزیدگان هشتادمین دوره این مراسم هستند.

در هشتادمین دوره مراسم اهدای جوایز سالانه گلدن گلوب فیلم «خانواده فیبلمن» برنده جایزه بهترین کارگردانی و فیلم شد. در بخش بهترین فیلم خارجی هم تندیس به فیلم «آرژانتین ۱۹۸۵» رسید. فیلم «تار» هم در بخش بهترین بازیگر زن درام برنده جایزه شد که تندیس آن به کیت بلانشت تقدیم شد. فیلم«بنشی‌های اینشرین» هم در بخش‌های بهترین فیلم کمدی یا موزیکال، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم‌های کمدی یا موزیکال (کالین فارل) برنده تندیس شد. «همه چیز همه جا به یکباره» هم جوایز بهترین بازیگر نقش اصلی فیلم‌های کمدی و موزیکال و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خودش کرد.

منبع: فیلم‌نیوز

برچسب‌ها: تیتر یک،فصل جوایز،فیلم نت،فیلم‌های 2022
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها