تاریخ اکران «زوتوپیا ۲» اعلام شد

- 2 دقیقه مطالعه
کمپانی دیزنی به صورت رسمی از تاریخ دقیق اکران قسمت دوم انیمیشن «زوتوپیا» خبر داد.

به گزارش فیلم‌ نت نیوز به نقل از اسکرین رنت، پس از گذشت حدود یک دهه از پخش قسمت اول انیمیشن «زوتوپیا» (Zootopia ) اکنون زمان پخش قسمت دوم این انیمیشن با نام «زوتوپیا ۲» (Zootopia ۲) اعلام شد.

داستان این انیمیشن در دنیایی شکل می‌گیرد که در آن هیچ اثری از انسان‌ها نیست و همه چیز توسط حیوانات انسان‌نما اداره و مدیریت می‌شود؛ شخصیت اصلی این اثر، خرگوشی به نام جودی هاپس است که در اداره پلیس زوتوپیا، مشغول به کار می‌شود. جودی رفته رفته و در ادامه با یک روباهی کلاهبردار، به نام نیک وایلد، آشنا می‌شود و همین آشنایی و دوستی سرآغاز یک ماجراجویی جدید برای جودی می‌شود.

قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۶، با کارگردانی ریچ مور و بایرون هاوارد منتشر شد و بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت. پس از این موفقیت، در فوریه سال ۲۰۲۳ توسط دیزنی به صورت رسمی اعلام شد که «زوتوپیا ۲» (Zootopia ۲) در دست ساخت قرار گرفته است و اکنون نیز پس از گذشت یک سال از انتشار این خبر، دیزنی به صورت رسمی اعلام کرد که «زوتوپیا ۲» (Zootopia ۲) در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۵ (۴ آذر ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.

از آنجایی که پایان «زوتوپیا ۱» با فارغ التحصیلی نیک از آکادمی پلیس رقم می‌خورد، پیش‌بینی می‌شود که داستان «زوتوپیا ۲» بر ماجراجویی‌های جدید این دو کاراکتر تمرکز داشته باشد و رابطه جودی و نیک نیز به طور بالقوه عاشقانه‌تر خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که در قسمت دوم این انیمیشن، همچنان شخصیت‌های جودی هاپس و نیک وایلد با صداپیشگی جنیفر گودوین و جیسون بیتمن، حضور خواهند داشت.

مترجم: پریسا مقیلان

زوتوپیا ۱ در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها