فیلمبرداری Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery به پایان رسید

اعلام زمان اکران سری جدید مجموعه «چاقوکشی»

- 2 دقیقه مطالعه
فیلمبرداری «بیدار شو مرد مرده: راز یک چاقوکشی» از مجموعه جنایی و اسرارآمیز فیلم‌های دنباله‌دار «چاقوکشی» به پایان رسید.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، فیلمبرداری سری جدید و سومین قسمت از مجموعه جنایی و اسرارآمیز فیلم‌های دنباله‌دار چاقوکشی (Knives out) با نام «بیدار شو مرد مرده: راز یک چاقوکشی» (Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery) به کارگردانی ریان جانسن، به پایان رسید.

طبق اعلام کارگردان این فیلم، «بیدار شو مرد مرده: داستان یک چاقوکشی» خلاصه‌ای از فیلم «بیدار شو مرد مرده» (Wake Up Dead Man) است؛ جانسن همچنین در یک پست جدید که در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت، اعلام کرد که «فیلمبرداری فیلم با بازی دنیل کریگ در نقش بنوا بلان به پایان رسیده است».

او در ادامه نوشت: «همه چیز خیلی سریع پیش رفت! بهترین گروه، بازیگران باورنکردنی، این یک فیلمبرداری واقعا خاص بود و من نمی‌توانم صبر کنم تا نسخه نهایی آن را ببینم.»

جانسن همچنین عکسی از دنیل کریگ، بازیگر نقش بنوا بلان، را به اشتراک گذاشت و نوشت: «لطفا حواستان به قبرها باشد»

گفته می‌شود که «بیدار شو مرد مرده: راز یک چاقوکشی» قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود و کریگ دوباره در نقش بنوا بلان نقش‌آفرینی خواهد کرد.

بازیگران قسمت سوم این مجموعه شامل جاش برولین، کیلی اسپینی، داریل مک کورمک و اندرو اسکات می‌شود. همچنین از دیگر بازیگرانی که به دنباله این فیلم می‌پیوندند می‌توان به جرمی رنر، میلا کونیس، کری واشنگتن، گلن کلوز و توماس هادن چرچ اشاره کرد.

اولین فیلم «چاقو کشی» (Knives Out) با بازی کریس ایوانز، آنا دی آرماس، کریستوفر پلامر، مایکل شانون، جیمی لی کرتیس، دان جانسون، تونی کولت، لاکیت استنفیلد، ریکی لیندوم، کاترین لنگفورد و جیدن مارتل انجام شد.

همچنین پس از آن سری «گلس آنین» (Glass Onion) از دنباله این مجموعه اسرارآمیز و رازآلود، با بازی ژانل مونایی، کاترین هان، ادوارد نورتون، دیو باتیستا، کیت هادسون، لسلی اودوم جونیور، مدلین کلاین، جسیکا هنویک و سایر بازیگران به نمایش گذاشته شد.

ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه اسرارآمیز و رازآلود چاقوکشی را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها