تاریخ اکران لایو اکشن «لیلو و استیچ» اعلام شد

- 2 دقیقه مطالعه
دیزنی در رویداد D23 از اولین تصویر استیچ در فیلم لایو اکشن «لیلو و استیچ» (Lilo & Stitch) رونمایی کرد و اعلام کرد که این فیلم در تابستان ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، در رویداد D23، دیزنی اولین تصویر از شخصیت استیچ در بازسازی لایو اکشن انیمیشن محبوب «لیلو و استیچ» (Lilo & Stitch) را منتشر کرد. استیچ، که با استفاده از تکنولوژی CGI به تصویر کشیده شده، به‌طور ناگهانی از صفحه بیرون آمد و اعلام کرد که این فیلم در تابستان ۲۰۲۵ (۱۴۰۴) به نمایش در خواهد آمد.

اگرچه هنوز تاریخ دقیق اکران مشخص نشده، دیزنی دو تاریخ ۲۳ مه و ۸ اوت ۲۰۲۵ (۳ خرداد و ۱۸ مرداد ۱۴۰۴) را برای اکران این فیلم رزرو کرده است.

این فیلم ابتدا برای پخش در دیزنی پلاس (Disney+) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون قرار است به‌صورت سینمایی اکران شود. در این نسخه لایو اکشن، مایا کیالوها، بازیگر تازه‌وارد، نقش لیلو را بازی خواهد کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به زک گالیفیاناکیس و بیلی مگنوسن اشاره کرد.

کارگردانی این بازسازی بر عهده دین فلایشر کمپ، که پیش‌تر با فیلم «مارسل صدف کفش به پا» (Marcel the Shell with Shoes On) شناخته می‌شود، قرار دارد. داستان فیلم همچنان حول محور رابطه میان دختری تنها به نام لیلو و استیچ، بیگانه‌ای که برای تخریب طراحی شده، می‌چرخد.

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها