با اقتباسی از مانگای (Dandadan)

تاریخ دقیق پخش انیمه «دان دادان» اعلام شد

- 2 دقیقه مطالعه
سازندگان انیمه «دان دادان» تاریخ دقیق پخش و جزئیات دیگری از این انیمه را در اختیار طرفداران قرار دادند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از اسپورتس کیدا، سازندگان انیمه «دان دادان» (Dandadan)، که محصولی مشترک و جدید از نتفلیکس و کرانچی‌رول است، به طور رسمی تاریخ انتشار این انیمه را اعلام و تایید کردند. سازندگان این انیمه پیش‌تر اعلام کرده بودند که این اثر در ماه اکتبر منتشر خواهد شد، اما اکنون پس از گذشت مدتی به صورت رسمی علاوه بر اعلام تاریخ دقیق انتشار انیمه «دان دادان»، اطلاعات و جزئیاتی از موسیقی پایانی و همچنین پیش‌نمایشی از آهنگ تم اصلی افتتاحیه را در قالب یک ویدیوی تبلیغاتی جدید، در اختیار طرفداران قرار دادند.

در این ویدیوی تبلیغاتی تصاویر مختلفی از بخش‌های مختلف این انیمه، به‌ویژه صحنه‌های اکشن و جنگی که مورد علاقه و توجه طرفداران است، ارائه شده است.

موسیقی آغازین این انیمه با نام ژاپنی «اتونوکه» (Otonoke) به معنای «مردی که لباس زنانه می‌پوشد» توسط یک گروه ۲ نفره، با نام «کریپی ناتس» (Creepy Nuts) ساخته و خوانده شده است. همچنین موسیقی پایانی این اثر با نام ژاپنی «تایدادا» (Taidada) به معنی «تنبل» توسط یک هنرمند با نام «زوتومایو» اجرا شده است.

گفته می‌شود که در این انیمه، صداپیشگانی چون: شیون واکایاما در نقش مومو آیاسه، ناتسوکی هانا در نقش اوکارون، مایومی تاناکا در نقش توربو گرنی، کازویا ناکای در نقش ایلین سرپو، نانا میزوکی در نقش سیکو، آیانه ساکورا در نقش آیرا شیراتوری و کایتو ایشیکاوا در نقش جیجی هنرنمایی می‌کنند.

دوبله انگلیسی این انیمه از تاریخ ۲۴ آگوست (۳ شهریور)، آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که فوگا یاشیمورو کارگردانی این مجموعه را در استودیوی «ساینس سارو» (Science SARU) برعهده دارد و همچنین سرپرستی و نویسندگی فیلمنامه این انیمه توسط هیروشی سکو انجام شده است.

دیگر عوامل سازنده انیمه «دان دادان» شامل: کنسوکه اوشیو، آهنگساز، نایوکی اوندا، طراح کاراکترها، و یوشیمیچی کامدا به عنوان طراح کاراکترهای بیگانه و موجودات ماوراء طبیعی می‌شود.

مورد توجه است که انیمه «دان دادان» به عنوان اقتباس رسمی از سری اصلی مانگای یوکینوبو تاتسو، مانگاکا و یا نویسنده اصلی این اثر، با همین نام ساخته شده است.

به گفته نتفلیکس، اعلام تاریخ دقیق انتشار و پخش این انیمه طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی نبوده و فاش شدن این اطلاعات توسط یکی از عوامل این اثر انجام شده است و از این رو این اتفاق، طبق خواست و میل سازندگان و این کمپانی نبوده است.

همانطور که در بالاتر ذکر شد، سازندگان انیمه «دان دادان» اکنون به طور رسمی تاریخ انتشار این اثر را در روز جمعه، ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) در ساعت ۱ بامداد به وقت ژاپن (JST) تایید کرده‌اند. گفتنی است که تاریخ پخش این انیمه، برای بسیاری از نقاط جهان، در روز پنجشنبه، ۳ اکتبر، (۱۲ مهر) خواهد بود.

همچنین اکانت رسمی این انیمه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مجددا اعلام کرد که پخش سراسری انیمه «دان دادان» در نتفلیکس و کرانچی‌رول در تاریخ ذکر شده، آغاز خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌نمایش این انیمه در آسیا از ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور)، در اروپا از ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور)، در آمریکای شمالی از ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر (۲۳ تا ۲۵ شهریور) و در بیش از ۵۰ کشور و منطقه جهان از جمله آمریکای جنوبی، استرالیا، نیوزیلند و آفریقا از اواسط سپتامبر، آغار خواهد شد.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای صدها انیمه برای انیمه دوستان در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،انیمه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها