تاریخ پخش فصل دوم «بازی مرکب» اعلام شد

- 2 دقیقه مطالعه
فصل دوم سریال «بازی مرکب» (Squid Game) تاریخ پخش خود را در نتفلیکس مشخص کرد و این سریال با فصل سوم به پایان می‌رسد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، فصل دوم سریال محبوب «بازی مرکب» (Squid Game) در تاریخ ۲۶ دسامبر(۶ دی ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش خواهد شد. نتفلیکس همچنین اعلام کرد که این سریال کره‌ای پرطرفدار برای فصل سوم و پایانی تمدید شده است که در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. این خبر از طریق یک تیزر و به همراه نامه‌ای از هوانگ دونگ-هیوک، خالق، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال، به طرفداران اعلام شد. در این نامه، هوانگ از خوشحالی خود بابت ادامه داستان تا انتها خبر داد.

بازیگران اصلی از جمله لی جونگ-جائه، لی بیونگ-هون، وی ها-جون و گونگ یو در این فصل بازمی‌گردند و بازیگران جدیدی نیز به مجموعه اضافه شده‌اند.

داستان فصل دوم سه سال پس از پیروزی در «بازی مرکب» روایت می‌شود که در آن گی-هون تصمیم می‌گیرد با استفاده از ثروت خود، به دنبال افرادی برود که این بازی وحشیانه را به وجود آورده‌اند و برای پایان دادن به این بازی خطرناک، مجبور می‌شود دوباره وارد آن شود.

فصل اول سریال «بازی مرکب» به عنوان پرتماشاگرترین فصل در تاریخ نتفلیکس شناخته شده و برنده ۶ جایزه امی از جمله بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد برای لی جونگ-جائه شده است.

فصل اول سریال بازی مرکب در فیلم نت

 

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،بازی مرکب
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها