تام هاردی با «ونوم ۳» بازمی‌گردد

- 1 دقیقه مطالعه

«ونوم: آخرین رقص» با بازی تام هاردی در ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، تاریخ جدید پخش سومین قسمت فیلم «ونوم» با بازی تام هاردی به ماه اکتبر موکول شد.

کمپانی سونی تاریخ اکران سومین قسمت مجموعه فیلم «ونوم» با نام «ونوم: آخرین رقص» را اعلام کرد. این فیلم قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر سال جاری میلادی اکران شود و حالا به تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ تغییر یافته است.

جزئیات داستان هنوز اعلام نشده‌است، اما تام هاردی همچنان در نقش ادی براک/ونوم بازی می‌کند. تا کنون حضور جونو تمپل، چیوتل اجیوفور و کلارک باکو در تیم بازیگران مشخص شده است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند کلی مارسل است و او فیلمنامه این قسمت را به همراه تام هاردی نوشته است.

اولین قسمت «ونوم» به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ و دومین قسمت آن به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این دو فیلم در مجموع ۱/۳ بیلیون دلار در گیشه فروش داشتند.

تولید فیلم «ونوم ۳» به دلیل اعتصاب سال گذشته عوامل فیلمسازی در هالیوود متوقف شده بود و فیلمبردای مجدد از اواخر نوامبر آغاز شد.

«ونوم» فیلمی ابرقهرمانی برپایه شخصیتی به همین نام از کتاب‌های مصور مارول است و داستان یک انگل فضایی است که ادی براک را به عنوان میزبان خود انتخاب می‌کند، ادی بعد از آن قدرت ماورایی پیدا می‌کند و می‌خواهد زمین را از حمله بیگانگان فضایی در امان نگه‌دارد.

فیلم های تام هاردی را در فیلم نت ببینید.

مترجم: پریسا ایرانی

برچسب‌ها: تام هاردی،تیتر یک،ونوم
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها