پارک چان-ووک هم با نتفلیکس همکاری می‌کند

تبدیل کره جنوبی به قطب جدید نتفلیکس

- 1 دقیقه مطالعه

سازنده «پیرپسر» و  «تصمیم به جدایی» برای اولین بار با نتفلیکس همکاری می‌کند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، پارک چان-ووک، فیلمساز کره‌ای و سازنده آثاری چون «پیرپسر» و «ندیمه» که سال گذشته فیلم «تصمیم به جدایی» به کارگردانی او به نمایش درآمد، به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در درام تاریخی «جنگ و شورش» همکاری می‌کند. این فیلم اولین همکاری پارک با نتفلیکس است که در حال حاضر رهبر بازار کره محسوب می‌شود و در موفقیت جهانی فرهنگ معاصر کره‌ای نقش داشته است.

«جنگ و شورش» داستان دو دوست دوران کودکی را با بازی گانگ دونگ-وون و پارک جئونگ-مین به تصویر می‌کشد که به دشمن یکدیگر تبدیل می‌شوند. کارگردانی این فیلم بر عهده کیم سانگ-من خواهد بود. فیلمنامه «جنگ و شورش» را پارک همراه با شین چول می‌نویسد.

تولید فیلم توسط موهو فیلم، یکی از کمپانی‌های قدرتمند مستقل و تولیدکننده آثاری چون «ندیمه»، «تصمیم به جدایی» (هر دو به کارگردانی پارک چان-ووک) و همچنین فیلم «اسنوپیرسر» (بونگ جون-هو)، با همکاری سمی‌کالن استودیو انجام می‌شود.

نتفلیکس پیش از این به بونگ جون-هو به‌عنوان یکی از فیلمسازان پیشروی کره‌ای اجازه داد تا در سال ۲۰۱۷ فیلم «Okja» را بسازد. این حرکت سیگنال بزرگی به دیگر فیلمسازان کره‌ای داد و عصر تولید فشرده آثار سینمایی و تلویزیونی و صادرات محتوا از کره آغاز شد. نتفلیکس اخیرا متعهد شده است که ۲.۵ میلیارد دلار دیگر برای تولید محتواهای کره‌ای سرمایه‌گذاری کند.

برچسب‌ها: پارک چان ووک،نتفلیکس
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها