تجربه ترس کیانو ریوز در «سیستم سرگرمی خراب است»

- 1 دقیقه مطالعه
ترکیب بازیگران اصلی فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» به کارگردانی روبن اوستلوند مشخص شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، کرستن دانست، دنیل برول و وودی هرلسون به همراه کیانو ریوز به فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» (The Entertainment System is Down) به کارگردانی روبن اوستلوند پیوستند.

به گفته این سایت خبری استلوند، برنده دو نخل طلای کن، یک بوئینگ ۷۴۷ از کار افتاده را برای این پروژه خریده است و قرار است از این هواپیما در استدیوی فیلمبرداری استفاده شود. داستان فیلم نیز درباره مسافران یک هواپیما است که در یک پرواز طولانی، زمانی که سیستم سرگرمی از کار می‌افتد، باید با بی‌حوصلگی و وحشت پرواز روبه‌رو شوند. کارگردان این فیلم بازیگران دیگری را برای اضافه کردن به پروژه در نظر دارد که هنوز لیست آنها را اعلام نکرده است.

فیلمبرداری این پروژه که پیش تولید آن آغاز شد است، در اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود.

این کارگردان سوئدی برای ساخت این فیلم از یک مطالعه روانشناختی اجتماعی به نام چالش ذهن جدا الهام گرفته است که در دانشگاه ویرجینیا انجام شده است.

این پروژه دومین فیلم انگلیسی زبان اوستلوند است و هفتمین فیلم بلند او. این کارگردان برای فیلم‌های «مربع» (۲۰۱۷) و «مثلث غم» (۲۰۲۲) برنده نخل طلای کن شده است و از معدود کارگردان‌هایی است که دوبار موفق به کسب این جایزه شده است. فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» در عین حال محصول کشورهای سوئد، آلمان و فرانسه خواهد بود و یک شرکت فرانسوی فروش جهانی آن را پذیرفته است.

کیانو ریوز در حال حاضر در ۶ پروژه دیگر به عنوان بازیگر و صداپیشه حضور دارد.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های کیانو ریوز را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: The Entertainment System is Down،اخبار فیلم و سریال خارجی،روبن اوستلوند،سیستم سرگرمی خراب است،کیانو ریوز،وودی هرلسون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها