حضور غافلگیرکننده سرمربی منچسترسیتی در سریال محبوب ورزشی

تد لاسو به ملاقات گواردیولا می‌رود

- 2 دقیقه مطالعه

حضور افتخاری پپ گواردیولا، سرمربی موفق باشگاه منچسترسیتی در قسمت جدید سریال «تد لاسو»، هواداران این سریال و البته فوتبال‌دوستان را غافلگیر کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، در طول سه فصل پخش‌شده از سریال «تد لاسو» شاهد حضور افتخاری برخی از بزرگان فوتبال در این سریال بوده‌ایم. اما شاید بتوان اتفاقی که در قسمت یازدهم از فصل سوم «تد لاسو» افتاد را یکی از غافلگیرکننده‌ترین حضورهای افتخاری مجموعه محبوب سال‌های اخیر دانست.

در این قسمت، شاهد حضور کوتاه پپ گواردیولا، سرمربی موفق و محبوب باشگاه منچسترسیتی انگلیس در مقابل تد لاسو (جیسون سادیکیز) هستیم.

«تد لاسو» از همان زمان پخش اولین فصل در سال ۲۰۲۰ به پدیده‌ای در صنعت تلویزیون تبدیل شد و طرفداران فراوانی در سراسر جهان پیدا کرد. با توجه به ارتباط تنگاتنگ داستان این سریال با ورزش فوتبال، تعجب‌آور نیست که تد لاسو در این سال‌ها توانسته تعدادی از نام‌های بزرگ فوتبال همچون گری لینه‌کر، تیری هانری و یان رایت را متقاعد به حضور افتخاری کند. حالا باید نام گواردیولا را نیز به این فهرست اضافه کرد.

البته گواردیولا اولین مربی بزرگی نیست که در «تد لاسو» حضور پیدا می‌کند. پیش از این‌که سرمربی ریچموند بتواند دنیا را تصاحب کند و زمانی که در ابتدای راه بود با خوزه مورینیو، رقیب قدیمی گواردیولا، یک مکالمه عجیب‌وغریب تلفنی داشت.

در سکانس حضور گواردیولا، شاهد بازی تیم خیالی ای.اف.سی ریچموند با منچسترسیتی هستیم. در پایان بازی تد لاسو با گواردیولا ملاقات کرده و به او می‌گوید: «تو برای شکست دادن، آدم سرسختی هستی.» گواردیولا هم در پاسخ توصیه جالبی به تد می‌کند: «نگران برد و باخت نباش. فقط به این بچه‌ها کمک کن که داخل و خارج زمین بهترین نسخه خودشون باشن. در آخر، این از همه‌چیز مهم‌تره.»

حضور گواردیولا در «تد لاسو» از طرفداران این سریال مخفی نگاه داشته شده بود و بنابراین، پس از انتشار قسمت جدید این سریال، طرفداران «تد لاسو» دارند واکنش‌های عموما همراه با شگفت‌زدگی‌شان را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی حضور پپ گواردیولا را در «تد لاسو» تماشا کنید.

 

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،برگزیده،سریال 2023
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها