کیسی افلک و لورنس فیشبرن به اعماق کهکشان می‌روند

تریلر اسلینگ شات (Slingshot) رونمایی شد

- 1 دقیقه مطالعه
در تریلر روان‌شناختی «اسلینگ شات» (Slingshot)، کیسی افلک و لورنس فیشبرن در یک ماموریت پرخطر به قمر تایتان سیاره زحل می‌روند، جایی که یکی از فضانوردان با مشکلات روانی مواجه می‌شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ونیتی فیر، آگوست تنها با بازگشت فرانچایز «بیگانه» (Alien) به دنیای فضا محدود نمی‌شود و «اسلینگ شات*» (Slingshot)، ساخته میکائل هافستروم، کارگردان نامزد اسکار برای «شیطانی» (Evil) و (۱۴۰۸)، به اعماق کهکشان خواهد رفت!

این تریلر روان‌شناختی با بازی کیسی افلک، لورنس فیشبرن، امیلی بیچام، تومر کاپون، دیوید موریسی و مارک ابولویی، نوشته شده توسط ناتان پارکر و اسکات آدامز، پیش از اکران در ۳۰ آگوست، اولین تریلر خود را از بیلکر استریت منتشر کرده است.

Slingshot (اسلینگ شات) داستان یک تیم نخبه از فضانوردان را دنبال می‌کند که در یک ماموریت چند ساله و احتمالاً پرخطر به قمر تایتان سیاره زحل می‌روند. هنگامی که تیم آماده یک مانور بسیار خطرناک برای پرتاب به سمت تایتان می‌شود، یا به فضای عمیق پرتاب می‌شود، یکی از فضانوردان برای حفظ سلامت روانی خود با مشکلاتی روبرو می‌شود.

Slingshot چیست؟

*وقتی یک فضاپیما از نزدیکی یک سیاره عبور می‌کند، می‌تواند حتی بدون نیاز به روشن کردن موتورها سرعت بگیرد. به این پدیده Slingshot یا اثر پرتابه‌ای می‌گویند. این روش که از نیروی گرانش سیاره برای افزایش سرعت فضاپیما استفاده می‌کند، اکنون به یکی از تکنیک‌های اصلی در مأموریت‌های فضایی تبدیل شده و در بیشتر مأموریت‌های بین‌سیاره‌ای آژانس فضایی اروپا (ESA) به کار می‌رود.

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،تیر و کمان
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها