تاریخ اکران Mufasa: The Lion King مشخص شد

تریلر فیلم «موفاسا: شیر شاه» منتشر شد

- 2 دقیقه مطالعه
فیلم «موفاسا: شیر شاه» (Mufasa: The Lion King) که پیش‌درآمدی بر داستان «شیر شاه» است، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) با داستانی حماسی از گذشته موفاسا به سینماها خواهد آمد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کلیدر، تریلر فیلم «موفاسا: شیر شاه» (Mufasa: The Lion King) داستان حماسی از سرنوشت موفاسا را به نمایش می‌گذارد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

دیزنی تریلر رسمی فیلم «موفاسا: شیر شاه» را منتشر کرده است. این تریلر، پیش‌درآمدی برای نسخه بازسازی شده لایو اکشن شیر شاه در سال ۲۰۱۹ است که در رویداد D23 رونمایی شد. جان فاورو، کارگردان فیلم ۲۰۱۹، جای خود را به بری جنکینز، کارگردان فیلم «مهتاب» داده است تا داستان گذشته موفاسا، با بازی آرون پیر، ادامه یابد.

تریلر رسمی فیلم «موفاسا: شیر شاه» نسبت به تیزری که در آوریل منتشر شده بود، شامل جزئیات بیشتری از داستان و شخصیت‌ها می‌باشد. در این تریلر، رافیکی (با صداپیشگی جان کانی) داستان موفاسا را برای نوه‌اش، کیارا (با صداپیشگی بلو آیوی کارتر)، بازگو می‌کند. کیارا همراه با تیمون (بیلی آیشنر) و پومبا (ست روگن) می‌فهمد که پدربزرگش چگونه پادشاه سرزمین افتخار شد. علاوه بر مناظر جدید فراتر از مرزهای آفریقا، سیمبا (دونالد گلاور) و نالا (بیانسه نولز کارتر) نیز در زمان حال دیده می‌شوند.

کلوین هریسون جونیور به جمع بازیگران این فیلم پیوسته و نقش اسکار، برادر موفاسا را ایفا می‌کند و در فیلم به داستان رقابت برادرانه بین این دو شخصیت پرداخته می‌شود. همچنین موسیقی اصلی فیلم توسط لین-مانوئل میرندا ساخته شده است. اکران این فیلم برای کریسمس امسال (۳۰ آذر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. برای دریافت اخبار بیشتر درباره این فیلم همراه ما باشید.

انیمیشن شیرشاه  در فیلم نت

موفاسا: شیر شاه به زودی در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها