تریلر و جزئیاتی جدید از فصل دوم «کسلوانیا: منظره شب»

- 2 دقیقه مطالعه
تریلری جدید از فصل دوم انیمیشن سریالی «کسلوانیا: منظره شب» به همراه زمان پخش این سریال، منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از واتس آن، تریلر جدیدی از فصل دوم انیمیشن سریالی «کسلوانیا: منظره شب» (Castlevania: Nocturne) که اسپین آفی از انیمیشن سریالی «کسلوانیا» (Castlevania) است، به همراه زمان پخش، توسط نتفلیکس منتشر شد.

پس از پخش «کسلوانیا» در قالب چهار فصل و ۳۲ قسمت، که در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید؛ طولی نکشید که اعلام شد یک سریال دنباله‌دار، که داستان آن مربوط به ۳۰۰ سال پس از وقایع «کسلوانیا»می‌شود، در دست ساخت قرار گرفته است، سریالی که ادامه ماجراهای ریکتر از نوادگان تروور بلمونت خواهد بود.

اکنون نیز با توجه به تریلر جدیدی که منتشر شده است، به نظر می‌رسد که ریکتر بلمونت (با صداپیشگی ادوارد بلومل)، آنت (با صداپیشگی توسو مبدو)، ماریا (با صداپیشگی پیکسی دیویس) و آلوکارد (با صداپیشگی جیمز کالیس) به جنگ خود علیه ملکه خون‌آشام ارز، ادامه خواهند داد، اما درخشش‌ یک صلیب‌ که در شعله‌ صورتی غرق شده است، نیز می‌تواند اشاره‌ای به این موضوع باشد که شخصیت‌هایی مانند درولتا (با صداپیشگی الاریکا جانسون) با خواهند گشت؛ همچنین این تیلر به وضوح نشان داد که هر چقدر که اوضاع برای ریکتر و متحدانش تیره و تار شده است، آن‌ها همچنان قصد دارند تا هر هیولایی را که از مسیر آن‌ها عبور می‌کند، نابود کنند.

نتفلیکس تاکنون تاریخ دقیقی از پخش فصل دوم این انیمیشن را اعلام نکرده است اما همچنین به صورت رسمی اعلام شد که «کسلوانیا: منظره شب» در ماه ژانویه ۲۰۲۵ (بهمن‌ماه) پیش روی مخاطبین قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که جیمز کالیس، اندرو مورگادو، دارن جیکوبز، آرون نیل، ریچارد دورمر، بنجامین پلسالا، سوفی اسکلتون، الاریکا جانسون، فرانکا پوتنته، زان مک کلارن، نستاسیا کینسکی، سیدنی جیمز هارکورت، سوسو امبادو، پیکسی دیویس و ادوارد بلومل از جمله هنرمندانی هستند که در این انیمیشن به عنوان صداپیشه، هنرنمایی می‌کنند.

ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها