تریلری تازه از «پدینگتون در پرو» منتشر شد

- 2 دقیقه مطالعه
تریلری جدید از قسمت سوم مجموعه فیلم انیمیشن «پدینگتون» منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کامینگ سون، چندی پیش تریلری جدید از فیلم انیمیشن «پدینگتون در پرو» (Paddington in Peru) منتشر شد.

«پدینگتون در پرو» که به عنوان سومین قسمت از مجموعه «پدینگتون» ساخته شده است، ماجرای پدینگتون براون را دنبال می‌کند؛ او به پرو می‌رود تا عمه خود به نام لوسی را ملاقات کند، پدینگتون برای جستجوی لوسی وارد جنگل‌های بارانی می‌شود و پس از آن سفر پر ماجرای او آغاز می‌شود.

اولین فیلم از مجموعه «پدینگتون» ابتدا در سال ۲۰۱۴ اکران شد و پس از آنکه از این فیلم انیمیشن کمدی با استقبال مثبت مردم روبه‌رو شد و همچنین با توجه به اینکه در مقابل بودجه ۶۵ میلیون دلاری بیش از ۲۸۲ میلیون دلار فروش داشت، برای قسمت‌های جدید تمدید شد و پس از آن دنباله این فیلم، یعنی «پدینگتون۲» (Paddington) در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد که این فیلم نیز موفق بود و در مقابل بودجه ۴۰ میلیون دلاری، فروش ۲۲۷ میلیون دلاری را تجربه کرد و مورد تحسین جهانی قرار گرفت و همچنین به مدت چهار سال در سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ درصد از سوی داورها شد؛ گفتنی است که این دنباله سه نامزدی بفتا با عناوین فیلم بریتانیایی برجسته، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای هیو گرانت را دریافت کرد.

با توجه به تریلری که به تازگی منتشر شد، بن ویشاو برای سومین بار در این فیلم انیمیشن به عنوان صداپیشه پدینگتون براون باز می‌گردد؛ همچنین در این فیلم انیمیشن هنرمندان دیگری مانند هیو بونه ویل در نقش هنری براون، امیلی مورتیمر در نقش مری براون، مادلین هریس در نقش جودی براون، ساموئل جاسلین در نقش جاناتان براون، کارلا توس در نقش جینا کابوت، جولی والترز در نقش خانم پرنده، جیم برودبنت در نقش اولیویا گروبر، در نقش مادر بزرگوار، آنتونیو باندراس در نقش هانتر کابوت و ایملدا استنتون در نقش عمه لوسی به هنرنمایی و صداپیشگی پرداخته‌اند.

لازم به ذکر است که دوگال ویلسون سومین قسمت از این مجموعه را بر اساس فیلمنامه‌ای از مارک برتون، جان فاستر و جیمز لامونت کارگردانی کرده است و پل کینگ، که ۲ فیلم اول مجمموعه «پدینگتون» را کارگردانی کرده بود، اعتبار داستانی «پدینگتون در پرو» را به همراه سیمون فارنبی داراست. مجموعه «پدینگتون» بر اساس داستان‌های کودکانه مایکل باند ساخته شده است.

فیلم انیمیشن «پدینگتون در پرو» در روز ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (جمعه ۱۸ آبان‌ماه) در بریتانیا اکران خواهد شد و پس از آن در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (جمعه ۲۸ دی‌ماه) در سینماهای سراسر آمریکا منتشر خواهد شد.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مجموعه پدینگتون در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها