تقابل ویلم دافو و ساندرا هالر در «شهرت دیرهنگام»

- 1 دقیقه مطالعه
ویلم دافو و ساندرا هالر بازیگر فیلم «شهرت دیرهنگام» به کارگردانی کنت جونز شدند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، ویلم دافو و ساندرا هالر در فیلم «شهرت دیرهنگام» به کارگردانی کنت جونز بازی خواهند کرد.

ساندرا هالر که برای بازی در «آناتومی یک سقوط» نامزد جایزه اسکار شده بود، به همراه ویلم دافو، بازیگری که تا کنون چهار بار نامزد جایزه اسکار شده است، دو بازیگری هستند که برای بازی در نقش‌های اول فیلم «شهرت دیرهنگام» انتخاب شده‌اند.

«شهرت دیرهنگام» داستان اد ساکسبرگر (دفو) را روایت می‌کند که سال‌ها پیش کتاب شعری نوشته و کسی متوجه محتوای آن نشده است، حالا هنگامی که گروهی از هنرمندان جوان آثار او را کشف می‌کنند او به نبوغ خود پی می‌برد. او در این مسیر با یک بازیگر تئاتر با استعداد و با محبت به نام گلوریا (هالر) آشنا می‌شود. این فیلم به بررسی توهم ستایش بر روح و حضور شبه‌آمیز گذشته، چه تصور شده باشد چه خاطره، می‌پردازد. فیلمبرداری این پروژه قرار است از پاییز امسال در نیویورک آغاز شود.

کنت جونز، کارگردان فیلم «دایان»، هفتمین تجربه فیلمسازی خود را جلوی دوربین می‌برد و سامی برچ، نویسنده فیلمنامه «می دسامبر» نوشتن فیلمنامه را بعهده داشته است.

ساندرا هالر علاوه بر این فیلم در پروژه درحال تولید «رز» نیز بازی می‌کند و ویلم دافو برای ۹ پروژه دیگر قرار داد بسته است که از جمله آنها «انواع مهربانی» به کارگردانی یورگوس لانتیموس و فیلم ترسناک «نوسفراتو» را می‌توان نام برد.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های ویلم دافو و ساندرا هالر را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،ساندرا هالر،شهرت دیرهنگام،ویلم دافو
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها