تلاش سینماگران جهان برای کمک‌ پزشکی به غزه

- 1 دقیقه مطالعه

تاکنون شمار زیادی از سینماگران با اهدای اقلام یا کمک نقدی به پروژه کمک به مردم غزه پیوستند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از سینه ایران، پروژه «سینما برای غزه» توسط هانا فلینت، جولیا جکمن، لیلا لطیف، سوفی مانکس کافمن و هلن سیمونز پنج سینماگر و روزنامه‌نگار انگلیسی از روز ۹ فروردین (۲۸ مارس) راه اندازی شده و هدف از آن برپایی یک حراجی و هزینه عواید آن برای کمک‌های پزشکی برای فلسطینیان است.

تاکنون شمار زیادی از سینماگران با اهدای اقلام یا کمک نقدی به این پروژه یاری رسانده اند.

جاناتان گلیزر هفت پوستر امضا شده «منطقه مورد علاقه» را چندی پیش به این پروژه اهدا کرد و به تازگی هم با تهیه کننده اش، جیمز ویلسون، کتاب فیلمنامه امضاشده «زیر پوست» و نیز پوسترها و عکس های قاب شده سه لته ای نیل اوبراین را در اختیار حراجی گذاشته است.

اسپایک لی پوستر قاب و امضا شده «مالکوم ایکس»، پل مسکال پوستر امضا شده Aftersun، اولیویا کولمن یک ویدئوی شخصی برای خریدار، تسا تامپسون یک دیدار از طریق زوم، یواخیم تریه پوستر امضا شده «بدترین آدم دنیا»، سوزان ساراندون یک ملاقات از طریق زوم با فرد خریدار و گفتگو درباره فیلم مورد علاقه خریدار در میان آثار ساراندون، الیزابت هیتمن ملاقات با زوم و اهدای پوستر امضا شده، لنی آبراهامسون قراری برای نوشیدن قهوه در دوبلین یا از طریق ملاقات زوم و کتاب امضا شده «مردم عادی»، لوکاس دونت با اهدای فیلمنامه های امضا شده اش و نیز قرار شام خوردن در شهر گنت بلژیک… از جمله هدیه های سینماگران است. تاکنون ۱۱۳ هزار دلار هم کمک نقدی از طرف این سینماگران اهدا شده است.

حراجی در روز جمعه ۲۴ فروردین/۱۲ آوریل برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: غزه،فلسطین
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها