بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های فیلم‌نت (12 تا 18 خرداد 1402)

در ستایش تنوع

- 4 دقیقه مطالعه

معرفی تیم سوم «ناتو»، دوبله چند فیلم و سریال خارجی و اخبار و تحلیل‌هایی در مورد «آوای جادویی»، «قهوه ترک» و «سیاه‌چاله» بخشی از بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های پلتفرم فیلم‌نت در هفته گذشته بود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، در هفته گذشته (از جمعه ۱۲ خرداد تا پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲)، رسانه‌ها فعالیت‌های مختلف پلتفرم فیلم‌نت را پوشش دادند که در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

اخبار و اطلاعات

در هفته‌ای که گذشت، تیم سوم رئالیتی شوی «ناتو» معرفی شد. جواد رضویان، مهران غفوریان، باربد بابایی، بیتا سحرخیز و محیا دهقانی پنج بازیکن تیم سوم «ناتو» هستند.

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در خبرگزاری دانشجو

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در گیتی آنلاین

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در جهانی پرس

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در سینما جریان

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در صبا

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در خبرگزاری ایسنا

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در سینما روزان

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در خبرگزاری برنا

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در آخرین خبر

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در روزنه هنر

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در خبرگزاری موج

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در دنیای تصویر آنلاین

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در خبرگزاری پانا

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در خبرگزاری خبر آنلاین

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در پلاتو هنر

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در خبرگزاری ایرنا

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در همشهری آنلاین

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در هنر آنلاین

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در شهرآرانیوز

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در ایران فیلم پرس

خبر معرفی تیم سوم «ناتو» در جامعه ایده‌آل

 

اعلام جایزه ویژه برای فینالیست‌های مسابقه «آوای جادویی» (که پیش از این توسط رسانه‌های متعددی پوشش داده شده بود)، دوبله فیلم‌ها و سریال‌هایی از جمله «سیتادل»، «یک آدم خوب»، «حیوانات بزرگ»، «دستگیری یک قاتل» و «بهولا»، عرضه مستندهای «لاینوتایپ: فیلم» و «مونیک اولیویر» و انتشار قسمت سوم سریال «قهوه ترک» از جمله دیگر فعالیت‌های پلتفرم فیلم‌نت بودند که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند.

خبر جایزه ویژه برای فینالیست‌های «آوای جادویی» در جامعه ایده‌آل

خبر عرضه سریال «سیتادل» در خبرگزاری ایلنا

خبر انتشار فیلم «یک آدم خوب» و معرفی این فیلم در پایگاه خبری صبا

خبر دوبله اختصاصی مستند «حیوانات بزرگ» در خبرگزاری پانا

معرفی فیلم مستند «لاینوتایپ: فیلم» در خبرگزاری ایرنا

معرفی فیلم مستند «لاینوتایپ: فیلم» در وبسایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی

خبر دوبله فیلم «دستگیری یک قاتل» در خبرگزاری برنا

خبر دوبله فیلم هندی «بهولا» در خبرگزاری ایلنا

خبر انتشار قسمت سوم «قهوه ترک» در خبرگزاری پانا

خبر انتشار مستند سریالی «مونیک اولیویر: همدست شیطان» در صبا

 

گزارش‌ها، گفت‌وگوها و مطالب تحلیلی

سایت فیلم‌نیوز مطلبی از روزنامه هفت صبح را بازنشر کرد که در آن به عملکرد چهار بازیگر زن جوان سریال‌های در حال پخش از نمایش خانگی پرداخته شده است. یکی از این بازیگران سارا رسول‌زاده است که در سریال «قهوه ترک» ایفای نقش کرده است. در بخش مربوط به رسول‌زاده چنین آمده است: «تقدیر برای رسول‌زاده این بود که از دنیای ورزش به سمت هنر بازیگری کوچ کند. آن‌طور که خودش گفته به شکل اتفاقی مجری تلویزیون شد و آرام‌آرام سراغ علاقه‌اش که ریشه آن در دوران نوجوانی است، رفت. سریال تلویزیونی «پرده‌نشین» منجر به اتفاقی خاص برای رسول‌زاده نشد تا این‌که سریال خانگی «عاشقانه» نگاه‌ها را به سمت او چرخاند. سریال تلویزیونی «نجلا» نقطه عطف دوم کارنامه رسول‌زاده است و حالا «قهوه ترک» می‌تواند اتفاق خاص دیگری برایش رقم بزند. او در سریال علیرضا امینی در نقش دو خواهر دو‌قلو بازیگر کرده و همین چالش اصلی‌اش محسوب می‌شود. سارا رسول‌زاده در قسمت اول «قهوه ترک» به‌خوبی توانست شمایل متفاوت دو خواهر را ارائه کند و به‌نظر می‌رسد با گره‌های داستان در قسمت‌های بعد، توانایی‌اش بیش از پیش در این سریال خانگی هویدا شود.»

خبرگزاری ایرنا در مطلبی به ارزیابی قسمت دوم «قهوه ترک» پرداخت. در بخشی از این مطلب به قلم احسان دبیروزیری چنین آمده است: «شاید مهم‌ترین برگ برنده محمد رضایی‌راد در قسمت دوم را بتوان موفقیت او در ایجاد تاخیر در معرفی دقیق پرهام دانست. با توجه به آن‌چه در قسمت اول دیدیم، شاید این انتظار در ما ایجاد شده بود که در قسمت دوم قرار است با رمزگشایی از شخصیت پرهام و حضور فیزیکی او مواجه باشیم. اما رضایی‌راد موفق می‌شود ورود شخصیت پرهام را (لااقل) یک قسمت دیگر به تعویق بیاندازد بدون این‌که در این راه به کشدار کردن روایت و کاهش سرعت حرکت داستان رو بیاورد.» پایگاه ایران فیلم پرس و سینما خانه هم این مطلب را بازنشر کردند.

سینما جریان یادداشتی در مورد قسمت هفتم سریال «سیاه‌چاله» منتشر کرد. در این مطلب به سه نکته‌ای پرداخته شده است که به جذابیت این قسمت کمک کرده‌اند. در بخشی از این یادداشت در مورد کاراکتری که عباس جمشیدی‌فر بازی کرده است چنین آمده است: «عباس جمشیدی‌فر در قسمت هفتم «سیاه‌چاله» نقش کسی را بازی می‌کند که به‌عنوان وکیل تسخیری جمشید انتخاب می‌شود. اما او احتمالا یکی از عجیب‌وغریب‌ترین وکلایی است که تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی‌مان دیده‌ایم. جمشیدی‌فر در نقش وکیلی بی‌خیال ظاهر شده است که پیشه‌اش تنبلی است! این وکیل فقط به‌دنبال این است که هرچه زودتر تکلیف تمام مسائل را (ولو به‌قیمت نابودی موکل خود) روشن کند و به خانه‌اش برگردد. بنابراین حضورش نه‌تنها به‌نفع جمشید به‌نظر نمی‌رسد بلکه مدام جمشید را ترغیب می‌کند که تمام اتهامات را بپذیرد و خیال او را راحت کند! این وکیل با رفتار عجیبش حتی بر سر جمشید منت هم می‌گذارد چون می‌گوید به‌خاطر جمشید مجبور شده قید استراحت را بزند و این همه راه را طی کند. رفتار این وکیل حتی در مقابل سرگرد فتحی هم همین‌گونه است. سکانس‌های حضور عباس جمشیدی‌فر را می‌توان بامزه‌ترین قسمت‌های قسمت هفتم «سیاه‌چاله» دانست.»

خبرگزاری ایرنا گزارشی در مورد ضبط برنامه «آوای جادویی» منتشر کرد. در این گزارش به این اشاره شده است که شرکت‌کنندگان «آوای جادویی» بعد از یک سال وقفه دوباره روی صحنه این برنامه به اجرا پرداختتند و حالا منتظر نیمه‌نهایی و فینال این مسابقه استعدادیابی هستند.

رسانه‌های خبرآنلاین، همشهری آنلاین و صبا گزارشی در مورد تغییرات ساختاری رخ‌داده در قسمت هفتم «ناتو» منتشر کردند. این تغییرات در سه بخش «تغییرات مالی»، «تغییر در نحوه بازی بازیکنان» و «تغییر در ساختار مسابقه» طبقه‌بندی شده‌اند و با خواندن این مطلب می‌توانید درک مناسبی از شیوه جدید اجرای بازی «ناتو» به‌دست بیاورید.

گالری عکس قهوه ترک

برچسب‌ها: آوای جادویی،برگزیده،سیاهچاله،فیلم نت،قهوه ترک،ناتو
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها