اخبار جدید از فصل دوم Squid Game

تیزر جدید سریال «بازی مرکب ۲» با حضور قهرمان فصل اول

- 2 دقیقه مطالعه
سریال هیجان‌انگیز کره‌ای «بازی مرکب» قرار است در چند ماه آینده با فصل دوم خود بازگردد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، در تیزر جدیدی که برای دنباله سریال «بازی مرکب» (Squid Game) منتشر شده، بازیگر اصلی لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، یکی از شرکت‌کنندگان بازی، دیده می‌شود. سونگ گی-هون در فصل اول سریال، یکی از ۴۵۶ فرد بدهکار بود که برای کسب ۴۵.۶ میلیارد وون کره جنوبی در این رقابت شرکت کرد.

این تیزر ۶۰ ثانیه‌ای، او را در همان لباس سبز معروف که توسط تمام شرکت‌کنندگان بازی پوشیده می‌شد، نشان می‌دهد. او حتی شماره شرکت‌کننده‌اش از فصل اول را نیز حفظ کرده است: ۴۵۶. دیگر شرکت‌کنندگان نیز در تیزر دیده می‌شوند، اما چهره‌هایشان مشخص نیست و فقط شماره‌های آن‌ها نمایش داده می‌شود.

اوایل آگوست، نتفلیکس اعلام کرد که فصل جدید این سریال در تاریخ ۲۶ دسامبر (۶ دی ۱۴۰۳) امسال در دسترس خواهد بود. ویدیوی اعلام این تاریخ، نگاهی اولیه به خشونت‌های جدیدی که در این فصل انتظار می‌رود را به نمایش گذاشت.

«بازی مرکب» تولید کره جنوبی ، که اولین بار در سال ۲۰۲۱ پخش شد، به عنوان موفق‌ترین سریال نتفلیکس تا کنون شناخته می‌شود. در فصل اول، شرکت‌کنندگان در بازی‌هایی که به ظاهر بازی‌های کودکانه بودند، شرکت می‌کردند. اما این رقابت‌های هولناک هیچ فرصتی برای اشتباه نداشت: کسانی که به مرحله بعدی نمی‌رسیدند، بلافاصله حذف می‌شدند.

«بازی مرکب» در کشور خود، به دلیل نقد اجتماعی آشکارش، تأثیر زیادی داشته است. مسائلی مانند افزایش نابرابری، تبعیض علیه اقلیت‌های اجتماعی و فشارهای شدید عملکردی در این سریال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نتفلیکس اعلام کرده که این سریال با فصل سوم در سال ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید.

بازگشت لی جونگ-جه به عنوان سونگ گی-هون در «بازی مرکب ۲» بسیار مورد انتظار است، چرا که بینندگان به یاد دارند که او در فصل اول با لباس سبز و شماره ۴۵۶ خود چقدر محبوب بود. فصل جدید، ادامه‌ای بر روایت خشن و اندیشمندانه این سریال موفق کره‌ای خواهد بود.

فصل اول بازی مرکب در فیلم نت

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها