تیزر جدید فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص»

- 2 دقیقه مطالعه
تیزر جدیدی از فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص» به همراه تاریخ پخش آخرین تریلر منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کامیک بوک نیوز، تیزر جدیدی از فیلم «ونوم: آخرین رقص» (Venom: The Last Dance)، سومین سری از مجموعه فیلم‌های «ونوم» (Venom)منتشر شد.

حساب‌های مختلف «ونوم» در شبکه‌های اجتماعی یکشنبه شب، با انتشار یک تیزر کوتاه، حدود ۳۰ ثانیه از فیلم «ونوم: آخرین رقص» که صحنه‌های جدیدی از این فیلم را به همراه برخی از تکه‌هایی که قبلا منتشر شده بود، به اشتراک گذاشت؛ همچنین تمامی حساب‌های ونوم در شبکه‌های اجتماعی تایید کردند که تریلر نهایی «ونوم: آخرین رقص» در روز پنجشنبه ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریورماه) منتشر خواهد شد.

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود؛ سومین قسمت از این مجموعه قرار است درست قبل از هالووین، در تاریخ ۲۵ اکتبر (جمعه ۴ آبان‌ماه) در سینماها اکران شود.

همانگونه که از عنوان این فیلم مشخص است، این فیلم آخرین ماجراجویی برای ادی براک (با بازی تام هاردی) و همتا و همزیست او، ونوم، خواهد بود و آنطور که مشخص است، هر دوی آن‌ها، یعنی ادی و ونوم، مجبور خواهند شد با پیوندی که برای ایجاد آن تلاش‌های زیادی کردند، سیاره را از خطر نابودی نجات دهند.

همچنین در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون تام هاردی، چیویتل اجیوفور، جونو تمپل، ریس ایفانز، پگی لو، آلانا اوباخ و استیون گراهام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کلی مارسل که یکی از نویسندگان فیلم قبلی «ونوم» بوده است، همچنین فیلمنامه قسمت سوم این اثر را نوشته است و همزمان نیز کارگردانی آن را بر عهده داشت؛ گفته می‌شود فیلمنامه «ونوم: آخرین رقص» بر اساس ایده‌های مختلف خود و تام هاردی نوشته شده است.

هاردی و مارسل علاوه بر ایفای نقش به عنوان نویسنده و کارگردان «ونوم: آخرین رقص»، در کنار آوی آراد، مت تولماچ، امی پاسکال و هاچ پارکر نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

 

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای ونوم: آخرین رقص به زودی در فیلم نت

تماشای مجموعه ونوم در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها