ادی ردمین در نقش قاتل مرموز

تیزر هیجان‌انگیز «روز جکل» منتشر شد

- 1 دقیقه مطالعه
اولین تیزر فیلم «روز جکل» در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در شب جمعه رونمایی شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از کلیدر، ادی ردمین نقش یک آدمکش مرموز و گریزپا را در سریال آینده‌ی پیکاک و اسکای به نام «روز جکل» (The Day of the Jackal) بازی می‌کند که اولین تیزر خود را در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در شب جمعه رونمایی کرد.

همانطور که خلاصه داستان سریال می‌گوید، این سریال حول محور جکال ردمین می‌چرخد، یک قاتل قراردادی چیره‌دست که با قتل‌ با بالاترین قیمت گذران زندگی می‌کند، اما پس از آخرین قتل خود، او با یک افسر اطلاعاتی بریتانیایی سرسخت (لاشانا لینچ) روبرو می‌شود که یک تعقیب و گریز هیجان‌انگیز موش و گربه‌ای در سراسر اروپا را با هم شروع می‌کنند و ویرانی‌هایی بسیاری را به جا می‌گذارد.

ادی ردمین علاوه بر بازیگری، تهیه‌کننده اجرایی «روز جکل» نیز هست. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی شامل رونان بنت (نویسنده)، برایان کرک (کارگردان)، گرت نیم و نایجل مارچنت، سم هویل و سو نیگل هستند. فردریک فورسایت به عنوان تهیه‌کننده مشاور و کریس هال نیز به عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کنند.

بازیگران دیگر این سریال عبارتند از: اورسولا کوربرو، چارلز دنس، ریچارد دورمر، چوکودی ایووجی، لیا ویلیامز، خالد عبدالله، النور ماتسورا، جونجو اونیل، نیک بلاد، سوله ریمی و فلوریسا کامارا.

سریال «روز جکل» در ۷ نوامبر(۱۷ آبان ۱۴۰۳) در پیکاک در آمریکا و اسکای در انگلستان به نمایش در می‌آید.

تیزر کامل «روز جکل» را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها