جدال کریستن استوارت و ال فنینگ در «هرس بوته‌های گل رز»

- 1 دقیقه مطالعه
کریستن استوارت، ال فنینگ و جاش اوکانر در «هرس بوته‌های گل رز» همبازی می‌شوند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، کریستن استوارت، جاش اوکانر و ال فانینگ در فیلمی به کارگردانی کریم عینوز همبازی می‌شوند. عینوز که پیش از این فیلم «فتنه‌گر» (۲۰۲۳) را کارگردانی کرده بود، ساخت این فیلم را براساس یک فیلم ایتالیایی قدیمی «مشت‌ها در جیب» برعهده گرفته است و فیلمنامه آن را افتیمیس فیلیپو می‌نویسد. فیلیپو نویسنده فیلم‌های مانند «خرچنگ»، «انواع مهربانی» و «دندان سگ» است. تولید این فیلم قرار است از اواخر امسال آغاز شود.

داستان فیلم درباره خانواده‌ای است که در روستا ساکنند و با بیماری‌های ژنتیکی دست و پنجه نرم می‌کنند و دراین میان درام داستان شکل می‌گیرد.

کمپانی مچ فکتوری نیز توزیع جهانی این فیلم را بعهده دارد. مدیرعامل کمپانی آپارتمان که تهیه‌کنندگی فیلم را بعهده دارد در این باره گفت: خوشحالیم که به همراه شرکای خود سهمی در ساخت فیلم داریم، عمیقا قدردان کارهای کریم عینوز هستیم و خوشحالیم که او و افتیمیس فیلیپو این شاهکار را اقتباس کرده‌اند و با دیدی جسورانه و بدیع به آن نگاه کرده‌اند.

عینوز درباره ساخت این فیلم اقتباسی گفت: فیلم شگفت‌انگیز «مشت‌ها در جیب» ۵۰ سال پیش اکران شد و تاثیر زیادی بر سینمای ایتالیا و داستان‌سرایی آن زمان گذاشت. از همکاری با فیلیپو برای ساخت مجدد این اثر نمادین و خلق تمثیلی درباره خانواده‌ای پدرسالار هیجان‌زده‌ام و امیدوارم به همان اندازه تاثیرگذار باشد. کارکردن با چنین مجموعه‌ای از بازیگران پویا در ارائه این اقتباس به مخاطبان، رویایی به حقیقت پیوسته است.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های کریستن استوارت و ال فنینگ را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،ال فنینگ،جاش اوکانر،کریستن استوارت،کریم عینوز
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها