جدیدترین خبر از «مخمصه ۲» مایکل مان

- 2 دقیقه مطالعه
تولید فیلم «مخمصه ۲»، به کارگردانی مایکل مان به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل ورایتی٬ تولید «مخمصه ۲» فیلم جدید مایکل ما از اکتبر یا نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

ماه گذشته این کارگردان به رادیو فرانسه گفت که مراحل پیش تولید این فیلم آغاز شده است و او علاوه بر این فیلم چند پروژه دیگر نیز در دست بررسی دارد که از جمله آنها بازسازی فیلم کره‌ای «کهنه ساز» است. او سال گذشته نیز از قصدش برای ساخت قسمت دوم فیلم «مخمصه» خبر داده بود.

آخرین فیلم مایکل مان با نام «فراری» با بودجه ۹۵ میلیون دلار ساخته شد و با استقبال اندک ۴۴ میلیون دلاری مواجه شد. مان در این مصاحبه گفت که استقبال از «مخمصه ۲» بستگی به فروش «فراری» نیز دارد٬ اما اکنون این مسئله چندان اهمیتی ندارد و تولید این فیلم آغاز خواهد شد.

مایکل مان در این باره گفت: «مخمصه ۲» قرار است ترکیبی از فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه باشد٬ دنیرو و آلپاچینو نقش‌های اصلی را بازی نمی‌کنند و داستان فیلم ابتدا در سال ۱۹۸۸ و سپس در سال ۲۰۰۰ رخ می‌دهد. تا زمانی که فیلمنامه را ننویسم نمی‌دانم چه کسی را انتخاب کنم و اکنون در میانه‌های فیلمنامه هستم و کمپانی برادران وارنر بسیار صبور بوده‌اند.

از جمله شایعاتی که درباره این فیلم پخش شده است احتمال حضور آدام درایور در نقش نیل مک‌کاولی (که توسط رابرت دنیرو بازی شد) است و ممکن است آستین باتلر و آنا د آرماس نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

«مخمصه ۲» اقتباسی از رمان خود مایکل مان است که در آگوست ۲۰۲۲ به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد و داستانش با استفاده از فلاش بک‌ها ابتدا قبل از «مخمصه» و سپس بعد از آن اتفاق می‌افتد٬ همچنین تا حد زیادی بر روی شخصیت‌های وینسنت هانا (آل پاچینو) و کریس شیهرلیس (وال کیلمر) تمرکز دارد.

فیلم «مخمصه» در سال ۱۹۹۵ اکران شد و یکی از بهترین رویارویی‌های آل پاچینو و رابرت دنیرو بود که منتقدان از آن به عنوان یک کلاس بازیگری یاد می‌کنند. این فیلم با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شد و به رقمی بیش از دوبرابر در گیشه دست پیدا کرد.

مترجم پریسا ایرانی

فیلم‌ «مخمصه» و همچنین پشت صحنه این فیلم را می‌توانید از فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،مایکل مان،مخمصه،مخمصه 2
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها