جدیدترین خبرها از پروژه اسکورسیزی درباره مسیح

- 1 دقیقه مطالعه
مارتین اسکورسیزی «زندگی مسیح» را با بازی اندرو گارفیلد می‌سازد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، فیلم «زندگی مسیح» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی اندرو گارفیلد در دست ساخت است و تولید آن در ماه اکتبر رسما آغاز می‌شود.

علاوه بر گارفیلد، شایعاتی درباره حضور مایلز تلر نیز به عنوان بازیگر این فیلم نیز وجود دارد. داستان «زندگی مسیح» در زمان حال می‌گذرد و قرار است در ایتالیا و مصر جلوی دوربین برود.

اسکورسیزی به‌طور مستقل تامین مالی این پروژه را تقبل کرده است و آن را براساس کتاب شوساکو اندو، نویسنده ژاپنی خواهد ساخت. این فیلم قرار است بعد از مدت‌ها پروژه‌ کم هزینه اسکورسیزی باشد. به گفته این کارگردان برنده اسکار، تازه‌ترین ساخته او حدود ۸۰ دقیقه است و بر آموزه‌های مسیح تمرکز دارد بدون اینکه بخواهد آنها را تبلیغ کند، فیلم روایتی مستقیم دارد اما مستند نیست.

اسکورسیزی فیلمنامه را با همکاری کنت جونز نوشته و به‌گفته خودش نمی‌خواهد داستان فیلم را در دوره‌ای معین حبس کند و تلاش می‌کند حس بی‌زمانی را القا کند. او در این باره گفت: «سعی می‌کنم راهی جدید پیدا کنم تا آن را در دسترس‌تر قرار دهم و بار منفی آنچه را که با مذهب سازمان‌یافته مرتبط است، از بین ببرم.»

او سال گذشته نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که به دنبال ساخت فیلمی درباره زندگی مسیح است. اسکورسیزی در حال حاضر  مشغول فعالیت در دو پروژه سینمایی دیگر و دو سریال نیز هست. اندرو گارفیلد نیز برای بازی در سه پروژه سینمایی دیگر قرارداد بسته است.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های مارتین اسکورسیزی و اندرو گارفیلد را در فیلم نت ببینید

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،اندرو گارفیلد،زندگی مسیح،مارتین اسکورسیزی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها