جزئیاتی تازه از فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز»

- 3 دقیقه مطالعه
جزئیاتی تازه به همراه زمان اکران فیلم در حال تولید «پیکی بلایندرز» اعلام شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از مسالا، جزئیاتی تازه و جدید به همراه زمان اکران فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) که اسپین آفی از مجموعه اصلی سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) است، اعلام شد.

از زمان معرفی و انتشار اولین قسمت از مجموعه «پیکی بلایندرز» در سال ۲۰۱۳، توجهات زیادی را به خود جلب کرد تا جایی که به یکی از مشهورترین سریال‌های تلویزیونی دهه‌های اخیر تبدیل شد است؛ پس از پایان این مجموعه تلویزیونی پرفروش، طرفداران مشتاقانه منتظر اسپین آفی از این سریال یعنی فیلم «پیکی بلایندرز» بودند تا اینکه پس از گذشت تقریبا ۲ سال از پایان این سریال، نتفلیکس در اوایل ژوئن سال ۲۰۲۴ به طور رسمی ساخت این فیلم سینمایی را تایید کرد و به تمامی انتظارات و گمانه‌زنی‌ها خاتمه داد و موجب خوشحالی طرفداران این مجموعه شد.

استیون نایت، سازنده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «پیکی بلایندر» در این باره می‌گوید: «من واقعا از اینکه ساخت این فیلم در شرف وقوع است، بسیار هیجان‌زده شده‌ام. این یک فصل همانند یک انفجاری در داستان اصلی مجموعه «پیکی بلایندرز» خواهد بود و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد».

نایت در ادامه درباره امکانات و ایده‌های خلاقانه ارائه شده توسط تیم این فیلم نیز صحبت کرد و در این مورد گفت: «بزرگ‌ترین تفاوت بین یک فیلم و یک سریال تلویزیونی، بودجه است. وقتی کاری برای تلویزیون انجام می‌دهید، اغلب باید از مردم بخواهید که آن را در ذهن خود تصور کنند. اما با فیلم، واقعاً می‌توانید آن را عملی کنید. می‌توانید چیزها را منفجر کنید».

گفته می‌شود که ایده ساخت فیلم «پیکی بلایندرز» حتی قبل از پایان فصل ششم این مجموعه تلویزیونی در سال ۲۰۲۲، عنوان شده است.

همه این‌ها باعث شده تا طرفداران این مجموعه تلویزیونی، هم‌اکنون در انتظار این باشند تا دریابند که چه چیزی برای ساخت این فیلم در نظر گرفته شده است؟ یا چه لحظات انفجاری و عناصر سینمایی مورد استفاده قرار گرفته است؟

نتفلیکس در ماه جولای، با اشتراک این خبر درباره ورود ربکا فرگوسن نوشت: «ستاره سری فیلم‌های «ماموریت: غیرممکن» (Mission: Impossible) نیز به گروه بازیگران فیلم «پیکی بلایندرز» اضافه خواهد شد».

اگرچه جزئیات دیگر در مورد کاراکتر او در این فیلم مخفی نگه داشته شده است؛ اما با این وجود خبر پیوستن او به گروه بازیگران «پیکی بلایندرز» تمام انتظارات و هیجانات طرفداران را افزایش داد.

علاوه بر این، چندی پیش سازندگان این فیلم، ورود بری کیگان به این پروژه سینمایی را تایید کردند و از این رو اعلام شد که او بخشی از گروه بازیگران خواهد بود، اما همچنان هیچ جزئیات و اطلاعاتی از نقش او هنوز فاش نشده است.

گقتنی است که همانطور که نتفلیکس قبلا اعلام کرده بود، این فیلم شاهد بازگشت کیلین مورفی، برنده اسکار، در نقش نمادین خود یعنی نقش تامی شلبی، خواهد بود.

مورفی نیز اشتیاق خود را برای همکاری مجدد با استیون نایت، خالق سریال «پیکی بلایندرز» و کارگردان این فیلم، تام هارپر، در این پروژه ابراز کرد و گفت: همکاری مجدد با استیون نایت و تام هارپر بسیار خوشحال کننده است، زیرا او فیلم را ویژه و برای طرفداران توصیف می‌کند».

بنابراین می‌توان گفت که تیم بازیگران این فیلم همانطور که پیش‌تر اعلام شد، و طبق اطلاعیه رسمی نتفلیکس، در حال حاضر فعلا شامل کیلین مورفی در نقش تامی شلبی، بری کیگان و ربکا فرگوسن می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که تاکنون هیچ تاییدی در مورد تاریخ اکران منتشر نشده است، با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که تولید این فیلم قرار است از اواخر امسال آغاز شود؛ و نیز طبق گزارش رادیو تایمز، با در نظر گرفتن این جدول زمانی، پخش فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» قبل از اواخر سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران خواهد شد؛ گفتنی است که کمپانی نتفلیکس نیز در اوایل سال جاری با انشتار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) زمان اعلام شده برای اکران این فیلم را تایید کرده بود.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای سریال پیکی بلایندرز در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها