جنیفر لارنس و رابرت پتینسون در فیلم جدید «بمیر، عشق من»

- 1 دقیقه مطالعه
جنیفر لارنس و رابرت پتینسون اواخر تابستان امسال برای فیلم «بمیر، عشق من» در آلبرتا مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، جنیفر لارنس و رابرت پتینسون اواخر تابستان امسال در آلبرتا، کانادا، برای فیلمی جدید مقابل دوربین می‌روند.

طبق اعلام انجمن کارگردانان کانادا، این فیلم که «بمیر، عشق من» (Die, My Love) نام دارد، از ۱۲ اوت تا ۸ اکتبر(از ۲۲ مرداد تا ۱۷ مهر ۱۴۰۳) در دست تولید خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در IMDb، این فیلم با بازی جنیفر لارنس در نقش اصلی، بازیگر شناخته‌شده‌ای که او را از فیلم‌هایی مانند «عطش مبارزه» (The Hunger Games) و «کلاهبرداری آمریکایی» می‌شناسیم، داستان مادری را روایت می‌کند که در حالی که با روان‌پریشی دست و پنجه نرم می‌کند، تلاش دارد تا در یک منطقه دورافتاده و فراموش‌شده، سلامت عقل خود را حفظ کند.

این فیلم به کارگردانی لین رمزی ساخته می‌شود، کارگردانی که به خاطر ساخت فیلم «باید درباره کوین صحبت کنیم» در سال ۲۰۱۱ با بازی تیلدا سوئینتن، جان سی. رایلی و ازرا میلر، شهرت دارد. رمزی به همراه آریانا هاروویتز و اندا والش نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است.

«بمیر، عشق من» در کلگری فیلمبرداری خواهد شد و ترکیبی از ژانرهای کمدی، درام، وحشت و تریلر خواهد بود. این فیلم یکی از هفت پروژه‌ای است که جنیفر لارنس به آن‌ها پیوسته است.

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها