جیمی فلن «برنامه امشب» را تا ۲۰۲۸ اجرا می‌کند

- 1 دقیقه مطالعه
جیمی فلن قرادادش را با شبکه ان بی سی تا ۲۰۲۸ تمدید کرد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، جیمی فلن قرارداد خود را با شبکه ان بی سی برای اجرای برنامه تاک شو «برنامه امشب» تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد.

این خبر در حالی منتشر شد که ۱۰ سالگی حضور فلن در این شبکه جشن گرفته شد. او نخستین بار همکاری خود را با این شبکه در سال ۱۹۹۸ آغاز کرد و تا به امروز به عنوان بازیگر، مهمان، مجری و تهیه‌کننده در چند برنامه پربیننده این شبکه حضور داشته است.

مارک لازاروس رئیس گروه رسانه‌ای ان بی سی یونیورسال گفت: حدود ۳۰ سال جیمی فلن خنده را به خانه‌های میلیون‌ها نفر از مخاطبان آورده و آنها را مجذوب خود کرده است. این یک افتخار است که شاهد حضور او در «برنامه امشب» باشیم و برای دیدن نوآوری او در برنامه‌های آینده هیجان‌زده هستیم.

فرانسیس برویک از مدیران این شبکه همچنین گفت: در طول مدت حضور این مجری در برنامه‌های «گفتگوی آخر شب»، «پخش زنده شنبه شب» و «برنامه امشب» استعداد خارق‌العاده‌اش را نشان داده است و بخش جدایی‌ناپذیر برند کمدی ما بوده است و برای آینده همکاری با جیمی خوشحالیم.

«برنامه امشب» در طول ۱۰ فصل برای مخاطبان ۱۸ تا ۴۹ ساله پخش شد و یکی از طولانی‌ترین برنامه‌های گفتگو محور تلویزیونی است. پخش این برنامه تلویزیونی از ۱۷ فوریه ۲۰۱۴ شروع شد و هرشب ساعت ۱۱:۳۴ جیمی فلن میزبان یکی از چهره‌های مشهور دنیای سینما یا موسیقی بود.

جیمی فلن ۴۹ ساله علاوه بر برنامه‌های تاک شو، مجری مراسم امی و گلدن گلوب نیز بوده است.

مترجم: پریسا ایرانی

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،برنامه امشب،جیمی فلن
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها