تعدادی از خدمه دنباله فیلم برنده اسکار در این حادثه دچار جراحت شدند

حادثه سر صحنه «گلادیاتور ۲»

- 1 دقیقه مطالعه

رخ‌دادن حادثه‌ای سر صحنه فیلمبرداری قسمت دوم «گلادیاتور» به مجروحیت تعدادی از عوامل این فیلم منجر شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، تعدادی از خدمه در صحنه فیلمبرداری دنباله فیلم «گلادیاتور» در مراکش هنگام فیلمبرداری یک سکانس بدلکاری مجروح شدند.

سخنگوی پارامونت پیکچرز، استودیوی سازنده این فیلم در بیانیه‌ای گفت: «در حین فیلم‌برداری یک سکانس بدلکاری برنامه‌ریزی شده در صحنه فیلم‌برداری دنباله «گلادیاتور»، تصادفی رخ داد که در طی آن چندین نفر از خدمه متحمل جراحاتی بدون خطر جانی شدند. تیم‌های ایمنی و خدمات پزشکی حاضر در محل به سرعت دست‌به‌کار شدند تا افراد آسیب‌دیده بلافاصله مراقبت‌های لازم را دریافت کنند. وضعیت همه آنها پایدار است و به درمان ادامه می‌دهند.»

در مجموع شش نفر تحت درمان قرار گرفتند که چهار نفر از آنها در بیمارستان بستری هستند. به گفته یک فرد مطلع از تولید، همه اعضای خدمه آسیب دیده به دلیل سوختگی تحت درمان قرار گرفتند. دو خدمه دیگر به صورت محلی تحت درمان قرار گرفتند و سپس مرخص شدند. در این حادثه هیچ‌کدام از بازیگران اصلی آسیب ندیدند.

پل مسکال، پدرو پاسکال، دنزل واشنگتن و کانی نیلسن در دنباله فیلم «گلادیاتور» ایفای نقش می‌کنند. ریدلی اسکات، کارگردان فیلم اول، پشت دوربین قسمت دوم هم قرار دارد و فیلمنامه این فیلم را هم دیوید اسکاریا نوشته است.

«گلادیاتور» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های زمان اکرانش بود که برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد. قسمت دوم «گلادیاتور» قرار است ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها برود.

برچسب‌ها: دنزل واشنگتن،ریدلی اسکات،گلادیاتور،گلادیاتور 2
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها