خالق «ناروتو» مانگای جدید می‌سازد

- 1 دقیقه مطالعه
ماساشی کیشیموتو، خالق مانگای «ناروتو»، در جمع طرفدارانش به ساخت مانگای بعدی خود اشاره کرد.

به گزارش فیلم نت نیوز، طی یک رویداد جدیدی که دیروز برای طرفداران «ناروتو» (Narutu)، با حضور سازندگان این اثر، ماساشی کیشیموتو و میکیو ایکموتو، در پاریس برگزار شد؛ گفته می‌شود که کیشیموتو (خالق مانگای «ناروتو») به ساخت مانگای بعدی خود در جمع طرفداران اشاره کرده است.

این نویسنده در پاسخ به این پرسش که «آیا ساخت مانگای جدیدی را در نظر دارد؟» با بیان اینکه «به دنبال تشویق دوستان و خانواده خود برای شروع مانگای جدید دست به کار خواهم شد» رو به طرفداران خود گفت: این یک سوال دشوار است. ایده و اهدافی را در سر دارم، اما مهم‌ترین چیز این است که وقتم را با خانواده بگذرانم. من عاشق سپری کردن لحظاتم با هواداران هستم، و دوست دارم که این روند بیشتر طی شود و وقت بیشتری را با طرفدارانم بگذرانم و فکر می‌کنم که در این لحظات انگیزه و اراده‌ام برای آغاز یک کار جدید بیشتر می‌شود».

گفتنی است که کیشیموتو در سال ۲۰۱۹ کار جدیدی به نام «سامورایی ۸: داستان هاچیمارو» (Samurai 8: The Tale of Hachimaru) را شروع کرده بود، اما ساخت آن پس از ۴۳ فصل لغو شد. بنابراین، می‌توان گفت که هواداران پس از گذشت پنج سال از آخرین کار این مانگاکا، با شنیدن این خبر بسیار هیجان‌زده شده‌اند.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مجموعه ناروتو در فیلم نت

انیمه

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها