خبر خوب برای طرفداران تن تن/ قسمت دوم در راه است

- 1 دقیقه مطالعه
دومین قسمت انیمیشن «ماجراهای تن تن» با بازی اندی سرکیس ساخته می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از مویی وب، اندی سرکیس بازیگر «ماجراهای تن‌تن: راز اسب شاخدار» اعلام کرد که دنباله این انیمیشن ساخته می‌شود. در مراسم کامیک کان ۲۰۲۴ سرکیس اخبار امیدوارکننده‌ای از ساخت دنباله «تن تن» ارائه کرد و همچنین درباره پروژه «ارباب حلقه‌ها: شکار گولوم» حرف زد.

«ماجراهای تن‌تن: راز اسب شاخدار» را استیون اسپیلبرگ کارگردانی کرد و تهیه‌کنندگی آن را پیتر جکسون به‌عهده داشت و علاوه بر اندی سرکیس که صداپیشه کاپیتان هادوک بود، جیمی بل به عنوان صداپیشه تن تن، دنیل کریگ به عنوان صداپیشه ساخارین، سایمون پگ به عنوان صداپیشه تامپسون و ان رایتل به عنوان صداپیشه نستور در آن حضور داشتند.

بیش از یک دهه از انتشار انیمیشن «ماجراهای تن تن» می‌گذرد و با وجود علاقه اسپیلبرگ و جکسون، درگیر بودن جکسون به پروژه‌هایی مانند سه‌گانه هابیت و مستند بیتلز، ساخت آن را به تاخیر انداخته است.

این احتمال وجود دارد که سرکیس، از آنجایی که با صندلی کارگردانی غریبه نیست، علاوه بر صداپیشگی در این انیمیشن، کارگردان قسمت بعدی آن نیز باشد. حضور او در پروژه «ارباب حلقه‌ها: شکار گولوم» به عنوان بازیگر و کارگردان نیز نشان از توانایی بالای او دارد.

انمیشن «ماجراهای تن تن» بر اساس کتاب‌های مصور فرانسوی-بلژیکی با نام «ماجراهای تن‌تن و میلو»، به قلم هرژه، ساخته شده است. تن تن خبرنگاری جوان و ماجراجو است که به همراه سگش، میلو درگیر ماجراهای خطرناک و ماموریت‌های ژورنالیستی در شهر‌ها و کشورهای مختلف می‌شود، او در این مسیر با کاپتان هادوک، دو کاراگاه خبرابکار به نام‌های دوپونت و دوپونط، خواننده‌ای به نام بیانکا کاستافیوره و چند شخصیت دیگر همراه است.

مترجم: پریسا ایرانی

انیمیشن ماجراهای تن تن را در فیلم نت ببینید.

جدیدترین اخبار فیلم و سریال سینمای ایران و جهان را در فیلم نت نیوز دنبال کنید.

برچسب‌ها: استیون اسپیلبرگ،ماجراهای تن تن
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها