نحوه اکران «اوپنهایمر» باعث دلخوری ستاره «ماموریت: غیرممکن» شده است

خشم تام کروز از فیلم تازه کریستوفر نولان

- 2 دقیقه مطالعه

گفته می‌شود نحوه اکران فیلم «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان، به مذاق ستاره «ماموریت: غیرممکن» خوش نیامده است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از پاک، گفته می‌شود تام کروز از این‌که فیلم «اوپنهایمر» (کریستوفر نولان) تنها یک هفته پس از اکران قسمت هفتم «ماموریت: غیرممکن» جای آن را در سالن‌های نمایش IMAX می‌گیرد عصبانی است.

ماجرا از این قرار است که «ماموریت: غیرممکن ۷» قرار است ۱۲ ژوییه (۲۱ تیر) اکران شود و بخش مهمی از سالن‌های آیمکس را در آمریکای شمالی در اختیار بگیرد. فیلم «اوپنهایمر» ۲۱ ژوییه (۳۰ تیر) اکران می‌شود و قرار است به‌مدت سه هفته تمام سالن‌های آیمکس را در اختیار داشته باشد. این اتفاق بدین معنی است که فیلم جدید تام کروز تنها ۹ روز فرصت در اختیار داشتن سالن‌های آیمکس را دارد.

طبق این گزارش، کروز احساس می‌کند که در این ماجرا با او ناعادلانه رفتار شده است؛ به‌خصوص با در نظر گرفتن این‌که پس از اکران «تاپ‌گان: ماوریک» در سال ۲۰۲۲ خیلی‌ها اعلام کردند که این فیلم سالن‌های سینما را نجات داده است. لازم به ذکر است که از فروش ۱.۵ میلیارد دلاری «تاپ‌گان: ماوریک» در سطح جهان، ۱۱۰ میلیون دلار ناشی از فروش در سالن‌های سینمای آیمکس بوده است.

با وجود ناراحتی کروز، قابل درک است که چرا آیمکس به «اوپنهایمر» یک نمایش انحصاری سه هفته‌ای اعطا کرده است. نکته اول این است که نولان فیلم «اوپنهایمر» را به‌طور انحصاری با دوربین‌های بزرگ آیمکس فیلمبرداری کرده است. علاوه بر این، کمپانی یونیورسال در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که «اوپنهایمر» در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ روی پرده خواهد رفت – چند ماه قبل از این‌که پارامونت تاریخ اکران قسمت هفتم «ماموریت غیرممکن» را مشخص کند.

گفته می‌شود با توجه به این‌که «ماموریت: غیرممکن ۷» سالن‌های آیمکس را برای مدت کوتاهی در اختیار خواهد داشت، کروز در تلاش است تا مالکان دیگر سالن‌های سینمایی با صفحه‌های نمایش با فرمت بزرگ و ممتاز را قانع کند تا قسمت تازه «ماموریت: غیرممکن» را برای مدت طولانی‌تری نمایش دهند.

برچسب‌ها: اوپنهایمر،تام کروز،فیلم‌های 2023،کریستوفر نولان،ماموریت غیرممکن
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها