فیلم‌نت به روایت تصویر

خوابگردها

- 3 دقیقه مطالعه

در تازه‌ترین شماره «فیلم‌نت به روایت تصویر» به مناسبت عرضه فیلم کوتاه «خوابگردها» به کارگردانی پویا نبی تصاویر صحنه و پشت صحنه این فیلم کوتاه را که با استقبال مخاطبان رو به رو شده است را منتشر می‌کنیم. تصاویر این فیلم کوتاه توسط خانم مریم تختکشیان ثبت و ضبط شده است.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، فیلم کوتاه «خوابگردها» به کارگردانی و تهیه کنندگی پویا نبی محصول سال ۱۳۹۶ است.

 

این فیلم کوتاه برای نخستین بار در جشنواره فیلم کوتاه تهران سال ۱۳۹۷ به روی پرده رفت و موفق به نامزدی در چهار رشته شد و در نهایت موفق به دریافت تندیس بهترین فیلمبرداری برای علی قاضی شد. فیلم کوتاه «خوابگردها» در جشن خانه سینما سال ۱۳۹۷ هم موفق به نامزدی در سه رشته بهترین فیلمبرداری، بهترین صدابرداری و بهترین صداگذاری شد. همچنین جایزه بهترین طراحی صحنه و لباس را از سومین جشن سمپوزسیون طراحان صحنه و لباس دریافت کرده است. این فیلم در بیش از سی جشنواره بین المللی معتبر و قدیمی حضور داشته است.

فیلم کوتاه «خوابگردها» در نوروز سال ۱۳۹۸ و در قالب اکران بهاریه فیلم کوتاه در کنار چهار فیلم «زونا»، «سیندرلا»، «مانیکور» و «بدو رستم بدو» در گروه سینمایی هنر و تجربه به مدت سه ماه اکران عمومی شد و جزو موفق‌ترین و پر فروش‌ترین فیلم‌های کوتاه آن سال قلمداد می‌شود.

خوابگردها» سومین ساخته پویا نبی پس از فیلم‌های «ماه عسل» و «سایلنت» است. نبی فیلمنامه این کار کوتاه را سال ۱۳۹۵ و با همکاری پوریا شجاعی به نگارش درآورده است. این فیلم کوتاه»

  ساختاری به شدت تجربی دارد و در یک فضای سیال ذهن روایت

 

در این فیلم کوتاه بازیگرانی همچون شادی کرم رودی و ایمان صیاد برهانی ایفای نقش می‌کنند. بازیگرانی که در سال‌های اخیر در آثاری همچون «بی رویا»، «ابلق»، «دارکوب»، «تومان»، «هجوم» و «ماهی و گربه» ایفای نقش کردند.

 

این فیلم نیز به سبک و سیاق دیگر آثار پویا نبی از عوامل حرفه‌ای و نام آشنای سینمای ایران بهره برده است. مدیر فیلمبرداری «خوابگردها» بر عهده علی قاضی است که آثاری چون «ابد و یک روز»، «روز صفر» و «مسخره باز» را در کارنامه هنری خود دارد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: نمی خوای از این خواب لعنتی بیدار بشی؟

فهرست عوامل فیلم کوتاه «خوابگردها» عبارتند از کارگردان: پویا نبی، نویسنده: پویا نبی، پوریا شجاعی، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: رعنا امینی، تدوین: سهراب خسروی، موسیقی: پیام آزادی، صدابردار: رشید دانشمند، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه بصری: حسن پیله ور، عکاس: مریم تختکشیان، دستیار کارگردان: هانیه بساتینی، منشی صحنه: فرشته حجازی، تصحیح رنگ و نور: هوتن حق شناس، بازیگران: ایمان صیاد برهانی، شادی کرم رودی، آرمان مرادی و صبا محمدی، تهیه کننده: پویا نبی.

 

برای تماشای فیلم کوتاه «خوابگردها» می توانید به این لینک مراجعه کنید.

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،ایمان صیاد برهانی،پوریا شجاعی،پویا نبی،تیتر یک،خوابگردها،درد خفیف،رعنا امینی،شادی کرم رودی،علی قاضی،فیلم نت،گیلدا ویشکی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها