کارگردان این فیلم ابر قهرمانی رسما تایید کرد

دافو در «آکومن۲» نیست

- 1 دقیقه مطالعه

کارگردان قسمت دوم فیلم سینمایی «آکومن» اعلام کرد ویلم دافو در قسمت تازه این فیلم سینمایی حضور نخواهد داشت.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، جیمز وان کارگردان «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) می‌گوید ویلم دافو فرصت بازی در این دنباله را از دست داده است. این فیلمساز در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» تأیید می‌کند که دافو نقش نویدیس والکو را در «آکوامن ۲» تکرار نکرده است.

وان می‌گوید: ویلم در این فیلم نیست، نه. یکی از علت‌هایش این بود که برنامه‌های این امکان را به ما نمی‌داد. اما این اتفاق باعث شد که نقش «آتلانا» با بازی «نیکول کیدمن» را گسترش دهم. آتلانا در این فیلم نهایتاً به مشاور آرتور با بازی «جیسون موموا» تبدیل می‌شود.

در پایان قسمت اول «آکوامن»، آرتور برادرش اورم با بازی پاتریک ویلسون را شکست می‌دهد و به پادشاه آتلانتیس بدل می‌شود در حالی که اورم به زندان می‌افتد. شخصیت شرور «بلک مانتا» در قسمت دوم دو برادر را متحد می‌کند.

وان می‌گوید: «آکوامن» اول مسیر آرتور و مرا با بازی امبر هرد را دنبال کرد. فیلم دوم همیشه قرار بود درباره رابطه آرتور و اورم باشد. بنابراین قسمت اول یک فیلم رومنس اکشن-ماجراجویی است، و قسمت دوم یک برومنس اکشن-ماجراجویی.

فیلم «موجودات بیچاره» (Poor Things) دافو به تازگی در جشنواره ونیز اکران شده و در «و» (AND) همکاری دیگری با اما استون» و «یورگوس لانتیموس فیلمساز یونانی داشته است. این بازیگر ۶۸ ساله اخیراً در «استروید سیتی» (Asteroid City) وس اندرسون و «درون» (Inside) دیده شده و پیش از اعتصاب بازیگران برای «تیم برتون» در «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) مقابل دوربین رفته است. دافو فیلم «نوسفراتو» (Nosferatu) رابرت اگرز را نیز در مرحله پس از تولید دارد.

«آکوامن و قلمرو گمشده» ۲۰ دسامبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

منبع و ترجمه: سایت ۳۰نما

برچسب‌ها: اما استون،برگزیده،جشنواره فیلم ونیز،موجودات بیچاره،ویلیام دافو
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها