درباره فیلم هتل برنامه آینده «سینما آنلاین» فیلم‌‌نت

- 3 دقیقه مطالعه
فیلم سینمایی «هتل» که از پرفروش‌های اکران پرده بود به زودی در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، مسعود اطیابی که در کارنامه‌اش کمدی‌های پرفروشی چون «خروس جنگی» ، «تگزاس ۱ و ۲» ،«دینامیت» ، «انفرادی» و «بخارست» دیده می‌شود، به تهیه‌کنندگی محمد شایسته کمدی جدید خود با عنوان «هتل» را در جزیره کیش جلوی دوربین برد. پژمان جمشیدی همراه با محسن کیایی که پیش از این در کمدی‌های پرفروش «لونه زنبور» و «دینامیت» با هم کار کرده‌ بودند در این فیلم نیز در کنار هم قرار گرفته‌اند. فیلم سینمایی هتل به زودی در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت به نمایش درخواهد آمد.

خلاصه داستان فیلم سینمایی هتل

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کی بهشت را ول می‌کنه بره جهنم؟!…
فیلم «هتل» داستان دو زوج را روایت می‌کند که در سفر به کیش با چالش‌های کمدی و هیجان‌انگیزی مواجه می‌شوند. در این سفر، ورود مهمان‌های ناخوانده به «هتل» باعث وقوع رویدادهای عجیب و بامزه‌ای می‌شود که تماشاگران را به خنده وا می‌دارد. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به رامین قادری (با بازی پژمان جمشیدی)، مسعود مروّجی (با بازی محسن کیایی)، خانم توکلی (با بازی ریما رامین‌فر) و مهتاب (با بازی مریم وحیدزاده) اشاره کرد.

عوامل و بازیگران فیلم سینمایی هتل

فیلم «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزنی، و مصطفی زندی ساخته شده است.

پژمان جمشیدی و محسن کیایی زوج اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند و ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مهلقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم زاده، جواد پولاد و سام نوری نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

سایر عوامل «هتل» عبارتند از فیلمنامه نهایی: امیر برادران، نویسندگان: امیر برادران، پیمان جزنی، مصطفی زندی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، آهنگساز: امیر توسلی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: سیدحمیدرضا اطیابی، طراح لباس: افسانه صمدزاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، تدوین: مهسا اطیابی، جلوه‌های ویژه بصری: حسن نجفی، مدیر برنامه‌ریزی: نرگس مشایخی، دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان دوست، عکاس: محمد بدرلو.

نقش های فیلم سینمایی هتل

پژمان جمشیدی در نقش رامین قادری
محسن کیایی در نقش مسعود مروّجی
ریما رامین‌فر در نقش خانم توکلی
صدف اسپهبدی در نقش سهیلا توکلی
غلامرضا نیکخواه در نقش پدرزن رامین
مریم وحیدزاده در نقش مهتاب
فرزانه قاسم‌زاده در نقش آرزو دائمی
جواد پولادی در نقش کافور
سام نوری در نقش افسر آگاهی

فیلم هتل سینمایی در گیشه

فیلم سینمایی «هتل» در تاریخ ۵ مهرماه ۱۴۰۲ اکران گسترده خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد و توانست در همان هفته ابتدایی اکران خود به فروش بیش از ۷ میلیارد تومانی نیز دست یابد تا این فیلم بتواند با فروش فوق العاده خود در هفته اول اکران به عنوان صدرنشین پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در پاییز شناخته شود و خود را برای یک رکوردی دیگر در سینمای ایران نیز آماده کند. این فیلم توانست در مدت اکران ۶ ماهه خود ۲۷۷ میلیارد تومان فروش کند و ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کرد. فیلم هتل سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه سال گذشته به اکران خود پایان داد و قرارست از فیلم‌نت اکران آنلاین شود.

تیزر فیلم سینمایی هتل

عکس های فیلم سینمایی هتل

فیلم سینمایی هتل فیلم سینمایی هتل فیلم سینمایی هتل فیلم سینمایی هتل فیلم سینمایی هتل فیلم سینمایی هتل

پوسترهای فیلم سینمایی هتل

پوستر فیلم سینمایی هتل

پوستر فیلم سینمایی هتل

برچسب‌ها: پژمان جمشیدی،جواد پولادی،ریما رامین‌فر،سام نوری،سینما آنلاین،صدف اسپهبدی،غلامرضا نیکخواه،فرزانه قاسم‌زاده،محسن کیایی،محمد شایسته،مریم وحیدزاده،مسعود اطیابی،هتل
نظرات

۸۴ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها