«درون و بیرون» سریال می‌شود

- 1 دقیقه مطالعه
ساخت سریال «درون و بیرون» در کمپانی دیزنی کلید خورد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین٬ استدیو دیزنی پلاس از ساخت سریال اسپین آف «درون و بیرون ۲» خبر داد. این سریال براساس داستان انیمیشن دوست‌داشتنی «درون و بیرون» ساخته می‌شود و قرار است رویا پردازی‌های ذهن رایلی را به تصویر بکشد و در جدیدی به ذهن این دختر نوجوان است. این سریال تلویزیونی «تولیدات رویایی» نام دارد٬ تولیدات رویایی در واقع نام مکانی در ذهن رایلی است که همه اتفاق‌ها آنجا رخ می‌دهند و زمانی که او خواب است رویاها در آن جان می‌گیرند. تاریخ پخش این سریال هنوز مشخص نشده است.

به گفته کارشناسان٬ سازندگان این سریال روی موفقیت دو قسمت این انیمیشن حساب کرده‌اند و البته انتظار می‌رود دومین قسمت انیمیشن «درون و بیرون» موفقیت بزرگی برای کمپانی پیکسار باشد.

«درون و بیرون ۲» باز هم داستان درون ذهن رایلی است که به سن بلوغ رسیده و حالا اضطراب، حسادت، خجالت و بی‌حوصلگی به احساسات قبلی اضافه شده‌اند.

ایمی پولر صداپیشه شادی، فیلیس اسمیت صداپیشه غم، لوییس بلک صداپیشه خشم، تونی هیل صداپیشه ترس، مایا هاوک صداپیشه اضطراب، آیو ادبیری صداپیشه حسادت، ادل اگزارکوپولوس صداپیشه دلتنگی، پل والتر هاوزر صداپیشه خجالت و کنسینگتون تالمن صداپیشه رایلی است.

تاریخ پخش انیمیشن «درون و بیرون ۲» ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) اعلام شده است.

مترجم: پریسا ایرانی

اولین قسمت انیمیشن «درون و بیرون» را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،درون و بیرون ۲
نظرات

۲۰۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها