به اتهام هم‌دستی در قتل

دستیار شخصی متیو پری دستگیر شد

- 2 دقیقه مطالعه
دستیار متیو پری بازیگر نقش چندلر در سریال «دوستان» و برخی از پزشکان متهم به رساندن کتامین به وی شدند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از نیویورک تایمز، مقامات مربوطه، دستیار شخصی متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال «دوستان» (friends)، ۲ پزشک و برخی دیگر از افراد را به اتهاماتی از جمله توزیع کتامین و نقش در مرگ پری متهم کردند.

متیو پری به دلیل آنچه که در گزارش کالبد شکافی «اثرات حاد کتامین» نامیده می‌شود، درگذشت، دارویی که به طور فزاینده‌ای به عنوان یک درمان جایگزین برای افسردگی و اضطراب استفاده می‌شود.

مقامات مربوطه روز پنجشنبه گفتند که «دستیار شخصی متیو پری، ۲ پزشک و ۲ نفر دیگر متهم و متهم به تهیه کتامینی هستند که باعث مرگ متیو پری، ستاره «دوستان» در ماه اکتبر شده است».

در اسنادی که در دادگاه فدرال در کالیفرنیا ثبت شد، دادستان‌ها اعلام کردند که «در هفته‌های منتهی به مرگ او، دستیار و یکی از آشنایان پری با ۲ پزشک و یک فروشنده مواد مخدر برای تهیه هزاران دلار کتامین برای او که مدت‌ها با مصرف و اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کرد، همکاری کرده‌اند».

جسد این بازیگر که در سریال «دوستان» در نقش چندلر بینگ هنرنمایی کرد، در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳ (۶ آبان۱۴۰۲) در حالی که در یک جکوزی در خانه‌اش در لس آنجلس روی آب شناور بود، کشف شد. دفتر پزشکی قانونی لس آنجلس در گزارش کالبد شکافی‌ای که در دسامبر منتشر شد، گفت که متیو پری، ۵۴ ساله، به دلیل «اثرات حاد کتامین» درگذشت.

کیفرخواستی که روز چهارشنبه در دادگاه فدرال ارائه شد، اتهامات هیات منصفه علیه جاسوین سانگا، که به گفته دادستان‌ها به عنوان «ملکه کتامین» شناخته می‌شود، و سالوادور پلاسنسیا، معروف به «دکتر. پ.» است و همچنین در کیفرخواست آمده است که «خانم سانگه یک خانه مخفی در شمال هالیوود دارد». طبق کیفرخواست، دکتر پلاسنیا، پزشک یک مرکز مراقبت‌های فوری، از جمله کسانی بود که تلاش کرد تا به پری کتامین برساند، علیرغم اینکه می‌دانستند او سابقه سوء مصرف مواد مخدر دارد.

اتهامات علیه آن‌ها شامل: توزیع کتامین که منجر به مرگ می‌شود، تملک به قصد توزیع مت آمفتامین و تغییر و جعل سوابق مربوط به تحقیقات فدرال است.

مقامات گفتند که «سه نفر دیگر قبلا در این پرونده به جرم خود اعتراف کرده‌اند».

دستیار شخصی پری، کنت ایواماسا، ۵۹ ساله، به توزیع کتامین که باعث مرگ می‌شود، اعتراف کرد. مقامات مربوطه گفتند که «او اعتراف کرد که مکررا به پری کتامین تزریق کرده است، از جمله تزریق‌های متعدد در ۲۸ اکتبر، روزی که آقای پری درگذشت».

پزشک دیگری به نام مارک چاوز ۵۴ ساله اهل سن دیگو به جرم خود، یعنی توزیع کتامین، اعتراف کرد. مقامات گفتند که «دکتر چاوز به فروش کتامین به دکتر پلاسنیا اعتراف کرده است، از جمله کتامین‌هایی که او از کلینیک سابق کتامین خود برداشته بود».

همچنین اریک فلمینگ، ۵۴ ساله، یکی از آشنایان پری، به توزیع کتامین که منجر به مرگ شده است، اعتراف کرد. او اعتراف کرده است که کتامین را از سانگا دریافت کرده بود.

تلاش برای دستیابی به متهمان بلافاصله موفقیت‌آمیز نبود.

مارتین استرادا، دادستان ناحیه مرکزی کالیفرنیا، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز شهر لس آنجلس گفت: «اگر شما در فروش داروهای خطرناک دست دارید، ما شما را در قبال مرگ و میرهایی که باعثش هستید، پاسخگو خواهیم کرد».

مترجم: پریسا مقیلان

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها