عواقب طلاق جنجالی آقای بازیگر ادامه دارد

دنیرو مجددا راننده تاکسی می‌شود!

- 1 دقیقه مطالعه

رابرت دنیرو پس از بیش از چهل سال مجددا در نقش تراویس در فیلم «راننده تاکسی» ظاهر می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، رابرت دنیرو بر اساس گزارش نشریه سان نقش تراویس بیکل در فیلم «راننده تاکسی» (Taxi Driver) در یک تیزر تبلیغاتی برای کمپانی اوبر تکرار می‌کند. در این گزارش آمده است که صحنه‌هایی از این تیزر در لندن فیلمبرداری شده است. یکی از منابع این نشریه می‌گوید: او نقش تراویس بیکل را بازی می‌کند، و بعضی از جملات آن شخصیت را می‌گوید و رفتاری که انتظار می‌رود را تکرار می‌کند. تیزرهای قبلی او نشان داده که مشکلی با شوخی با خودش ندارد. دنیروی برنده اسکار اخیراً در کمپین‌های تبلیغاتی زیادی ظاهر شده که ممکن است عواقب جدایی پرخرج او از همسر سابقش باشد. این منبع اضافه می‌کند: بسیاری معتقدند که بعضی از فیلم‌های کلاسیک کارنامه‌اش بهترین آثار او هستند، و امضای قرارداد برای تیزرهای تبلیغاتی کمی درآمدزایی از آن‌ها به شمار می‌آید، اما طبیعی است که زندگی شخصی او بسیار پرهزینه باشد.

دنیرو در سال ۲۰۱۸ از همسر سابقش گریس های‌تاور جدا شد و برای تأمین هزینه‌های این جدایی باید دو ملک ۲۰ میلیون دلاری خود را می‌فروخت. های‌تاور در نهایت پذیرفت تا زمانی که مجدداً ازدواج نکرده یا وقتی که یکی از این دو طرف از دنیا می‌روند سالانه یک میلیون دلار از دنیرو دریافت کند. این زوج که ۲۰ سال با یکدیگر زندگی مشترکی داشتند اولین بار در سال ۲۰۰۳ طلاق گرفتند و یک سال بعد دوباره ازدواج کردند.

وکیل دنیرو در سال ۲۰۲۱ گفته بود که این بازیگر در هشتاد سالگی برای پرداختن هزینه‌های جدایی از های‌تاور چاره‌ای جز بازی در پروژه‌های متعدد ندارد. فیلم «راننده تاکسی» در جشنواره کن سال ۱۹۷۶ برنده نخل طلا شد.

منبع و ترجمه: سایت ۳۰نما

برچسب‌ها: برگزیده،رابرت دنیرو،راننده تاکسی،سلطان کمدی،قاتلین ماه گل،گاو خشمگین،مارتین اسکورسیزی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها